IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

miercuri, 8 august 2012

SCRABBLE - Partida1-Turul2

                                         Apasă aici, pentru PAGINA DE JOC !
                  Scrie depunerea la COMENTARII, până vineri 10 aug, ora 24 !
                          Regulamentul general de scrabble pentru începători

24 de comentarii:

  1. Din pacate, participiul DEVIAT (a, i, e) nu exista, pentru ca l-as fi depus la 5E (DEVIATI), si as fi adunat 60 de puncte. Mai e si intranzitiv pe deasupra...
    Asadar, voi inscrie alt cuvant:
    I7 = VADITE + EV + NA = 35 puncte.

    P.S. Daca-l accepti pe DEVIATI, sa-mi spui, dar eu stiu ca nu merge.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, Claudiu, nu se acceptă deviaţi.
      Depunerea VADITE e corectă, numai ca la punctaj n-ai nimerit-o:
      VADITE = 24
      EV = 17
      NA = 2
      Total = 43p!!!

      Ștergere
  2. Daca de data asta nu apare ANONIM, s-ar putea sa fi avut eu un rateu...scuze! Victor Stoian

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Am specificat clar în prezentare, această partidă se joacă conform www.dexonline.ro, fără forme flexionare. Îmi pare rău "moşule", n-ai punctat turul ăsta. Nu-i nimic, se poate recupera, fii sigur. Eu am trăit experienţe de genul ăsta...

      Ștergere
  4. Petre Hristodulo

    depunere in T2 = 5E - VITIATE = 56p/112p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-l prea vad pe VITIATE, nici macar ca varianta, in DEX.
      Astept arbitrul sa delibereze!
      (Petrica, te-am pus la mijloc)
      :))

      Ștergere
  5. i5: TĂVIŢE = 48 pct.
    Îmi pare rău că n-am avut timp să scot un scrabble...

    RăspundețiȘtergere
  6. O.K., s-a rezolvat prin apăsare ( direct, nu apărea nimic pe linia galbenă...)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am aşteptat încă douăsprezece ore, de la termenul stabilit. Cei care nu s-au încadrat, au pierdut punctele pentru acest tur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AM TRIMIS JOI SEARA DEPUNEREA : 5E-VITIATE=56p si nu apare...nu stiu ce s-a intamplat.

      Ștergere
    2. AM TRIMIS JOI SEARA DEPUNEREA : 5E-VITIATE ..si nu mi-a aparut ....nu stiu ce am facut sau daca am trimis corect mesajul.....am trimis de 100 de ori pana acum cu publicati si vad ca nu apar ....chiar nu pricep cum sa trimit...cand apas publicati, ma trimite direct sa imi creez un nou blog ,nu inteleg ce se intampla ,..va multumesc oricum.

      Ștergere
  8. scrabble turul 3: F5: INDOINTE=61P.....SI V-AS RUGA SA-MI SPUNETI DACA VA APARE DEPUNEREA CA SA STIU .....CA SA NU MAI PATESC CA LA TURUL 2 ,CAND NU AM APARUT CU DEPUNEREA.

    RăspundețiȘtergere