IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 12 octombrie 2012

DACĂ E VINERI... E SIMONA - DE DRAGOSTE (Criptorebus)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

23 de comentarii:

  1. ÎN IMAGINE I E ŞTEARSĂ = INIMA GINEI ESTE ARSĂ.
    Mii de felicitări autoarei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi ia mult timp să-i transmit "mii de felicitări". Cred că s-ar mulţumi dacă i-aş transmite doar... milioane de felicitări!!! :)))))))))))))

      Ștergere
  2. ÎN IMAGINE I E ŞTEARSĂ = INIMA GINEI ESTE ARSĂ
    Mii de felicitări autoarei!

    RăspundețiȘtergere
  3. INIMA GINEI ESTE ARSĂ ( ÎN-IMAGINE-I-E-ŞTEARSĂ ) - una dintre cele mai frumoase probleme ale Simonei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept cu nerabdare, ca un copil jucaria dorita, problema de vineri a Simonei. Solutia: INIMA GINEI ESTE ARSA (IN IMAGINE I E STEARSA)
    Excelenta! Stau si ma minunez de fiecare data de ideile ei absolut surprinzatoare. Felicitari!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Făuritoarea de jocuri, ca şi făuritorul de jucării, gândeşte mereu ceva nou, care să atragă. Se pare că ai fost prins în mrejele ei, Edip!

      Ștergere
  5. Daca nu era televizorul, nu cred ca ajungeam la solutie. Asa, m-am prins ca e vorba de o imagine, adica In IMAGINE I E STEARSA - INIMA GINEI ESTE ARSA. Foarte ingenioasa, ca intotdeauna, aceasta autoare de exceptie.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu era inventat televizorul, cred că şi eu aş fi avut probleme cu reprezentarea cât mai sugestivă a jocului...

      Ștergere
  6. Sunt fericit fiindca am reusit sa rezolv azi 2 probleme ale Simonei, postate pe 2 bloguri!
    INIMA GINEI ESTE ARSA (in imagine i e stearsa).
    E o problema de exceptie, pe masura talentului acestei admirabile enigmiste.
    Marius D., Cluj













    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Două pe zi... sună ca o prescripţie medicală. Dar, în fond, jocurile Simonei nu sunt tocmai leacuri antistres?
      Eu zic că da!

      Ștergere
  7. Cu chiu, cu vai am reusit sa dam de cap acestei probleme. Cam tarziu, dar am reusit! Ne-am felicitat reciproc, fiindca fiecare a venit cu cate o idee.
    INIMA GINEI ESTE ARSA
    IN IMAGINE I E STEARSA
    Ce tare e problema! Si Simona la fel!
    Felicitari calduroase!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-aţi fi lipsit, dacă nu reuşeaţi să daţi de cap problemei şi dacă nu aţi fi răspuns, indiferent de rezultatul "colocviului"...
      Da, e tare problema!

      Ștergere
  8. INIMA GINEI ESTE ARSA.
    TREBUIE SA RECUNOSC,AM FOST AJUTATA,DAR DOAR PUTIN.
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur întotdeauna când primesc răspunsuri de la tine, SyroL, indiferent dacă ai fost ajutată sau nu! Tu şi Dana Huc dunteţi singurele reprezentante ale sexului frumos care se încumetă să răspundă la probleme şi să participe şi la partida de scrabble... De aceea vă preţuiesc!

      Ștergere
  9. Inima Ginei este arsa - In imagine I e stearsa
    Ar fi fost pacat sa nu rezolv o problema asa frumoasa, cu o prezentare pe masura. Felicitari!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În sfârşit, cineva apreciază şi prezentarea grafică...
      Mulţumesc, Mihai!
      Chiar era păcat să nu rezolvi una dintre cele mai frumoase probleme ale Simonei...

      Ștergere

  10. Inima Ginei este arsa - In imagine i e stearsa
    Problemele acestei compunatoare ma uimesc de fiecare data. Pare neobosita si plina de idei. O felicit sincer.
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă uimesc pe mine, Liviu, care le văd la pachet cu soluţia, apăi pe rezolvitori...

      Ștergere
  11. Ce bine ca n-ati dat inca solutia la problema Simonei! Am gasit-o pe ultima suta, cred:
    INIMA GINEI ESTE ARSA (IN IMAGINE I E STEARSA)
    Problemele Simonei sunt care de care mai frumoase.
    Blogul dvs. mi-e cel mai drag!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parcă mai lipsea cineva din "familia" de rezolvitori ai jocurilor Simonei, de aceea amânat cu o zi postarea comentariilor. Şi, uite, bine am făcut!
      Mulţumesc pentru aprecierile la adresa Simonei şi a blogului!

      Ștergere
  12. Mulţumesc fanilor Simonei pentru frumoasele cuvinte şi participare!

    Pe vineri!

    RăspundețiȘtergere