IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 22 februarie 2013

DACĂ E VINERI... SIMONA O SĂ MEARGĂ LA RESTAURANT

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

27 de comentarii:

  1. Sara buna!
    Fiind vorba de seara si de restaurant, ne-am gandit ca e vorba de o cina. Continuand rationamentul, am ajuns la rezultatul: CINA-VA-N SEPAREU (C-IN-AVANS-E-PAR-E-U)
    Ce sa mai spunem? Am convenit cu totii ca e un joc a-ntaia! Felicitari celor doi care au contribuit la aceasta problema frumoasa!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că nu am dat prea mari dureri de cap grupului meu preferat, cu această complicată problemă. Aţi catalogat-o ca un joc "a-ntâia", asta înseamnă că n-aţi văzut ce-a publicat Claudiu astăzi, sub semnătura Simonei...

      Ștergere
  2. Pentru început îmi iese ceva cu... OCUPARE.
    Evident, nu e asta, dar acolo m-au trimis cei doi de U.
    Foarte dificilă problemă!
    Promit că o mai disec, dar altădată. Acum o să-l urmăresc pe CIOCAN.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un C si doi U distantati... La restaurant, seara. Imi imaginez caeste vorba de o cina. Dar cheia e ciudata, cu atatea cratime. Cred ca finalul e "separeu", dupa o serie de incercari si presupuneri, dar daca-i asa habar nu am de unde vine acel "se" de la separeu. Inceputul imi creeaza mari probleme, daca l-as avea cred ca as sti cum s-o inchei. Pana dati solutia, mai incerc.
    Cu stima,
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ultimul cuvant este "separeu", daca tin cont de titlu. Dar inceputul problemei nu-l pot gasi, din pacate. M-a bagat mult in ceata problema asta a Simonei. Un indiciu mi-ar fi de mare folos...
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  5. CINA-VA-N SEPAREU
    Exact la miezul noptii am gasit solutia... La ora stafiilor! De cand ati postat-o ma chinui cu ea, la un moment dat am vrut sa va intreb daca n-ati gresit cheia.C IN AVANS E PAR E U mi se pare teribila! M-a lasat fara grai. Simona are o minte... demonica!
    Felicitari!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai luat vorba din gură... LA ORA STAFIILOR! Când să răspund, am văzut că era să comit un plagiat... :)))

      Ștergere
  6. CINA-VA-N SEPAREU...
    (C-ÎN-AVANS-E/PAR-E-U)
    ...Şi compunea-va-n în linişte o nouă enigmă de excepţie. Un exemplu de talent,pasiune şi perseverenţă!
    Bravo!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  7. Fără să mai am vreo ”OCUPARE”, am gândit că nu e așa, mai ales că restul nu decurge de nicăieri. În schimb, dacă CINA se ia la restaurant, se poate lua lejer într-un SEPAREU, departe de OCHII DEMONICI ai unora sau ai altora.
    Ce mă surprinde, însă, este faptul că, dacă literele nu mai au tenta vișinie a Rapidului, fundalul se apropie încet-încet de Giuleștina.

    C-ÎN-AVANS-E/PAR-E-U = CINA-VA-N SEPAREU.

    O formulare pentru care îți bați toate neamurile, pentru că ai creierii ocupați cu îmbârligo-încurcătura inventată de Simona.
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-ar fi stimulat gândirea, dacă prezentam totul în alb-roşu? Poate găseai soluţia din prima... Nu dau decât oase îmbibat în vişinată câinilor!!! :)))))
      Antologică concluzia din final! Aşa e...

      Ștergere
  8. De vineri, problema asta imi ocupa mintea. Se pare ca "framantarea" bietului meu creier s-a sfarsit, asta pentru ca am ajuns la solutie: CINA-VA-N SEPAREU (c-in-avans-e-par-e-u).E bestiala! Foarte dificila, dar cand ajungi la solutie te simti... mare fiindca ai rezolvat-o.
    Felicitari nesfarsite Simonei si dvs. pentru prezentare!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bestială? E "demonică", la câte bătăi de cap am văzut că a dat...

      Ștergere
  9. Mai mult titlul m-a condus spre solutie, nu literele din prezentare, ca atare: CINA-VA-N SEPAREU (C-IN-AVANS-E-PAR-E-U). Cheia "stufoasa" m-a derutat la inceput dar apoi, tot gandindu-ma cam cum sa leg literele avute la dispozitie de restaurant,am rezolvat-o. O problema exceptionala, care te lasa gura-casca!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru dificila problemă, responsabilă e Simona.
      Pentru ajutorul din titlu... aştept onoruri!

      Ștergere
  10. Am tot sucit problema asta a Simonei pe toate feţele de vineri si pana acum, luni dimineata, dar... pauza! Chiar nu stiu de unde s-o apuc... Imi pare rau, dar nici dintr-un capat nici din celalalt nu realizez cum s-o abordez. Astept cu nerabdare solutia caci sunt stors de idei.
    Vâlceanu'

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt sigur cam 50% ca, cuvantul din 7 litere e separeu, fiind vorba de un restaurant dar prima parte a problemei n-o pot descifra, nici macar intui. Are si o cheie cam ciudata, probabil cu cuvinte trunchiate / dar ma gandesc ca stie Simona ce face! Atata am reusit, atata v-am scris. Chiar daca n-am rezolvat-o va scriu ca sa vedeti ca v-am "citit".
    Si apoi, imi sunteti tare simpatic, domnule Patratica!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta îmi place... măcar scrii! Că ai rezolvat jumătate, un sfert, sau că te depăşeşte, eu văd totuşi ai vizitat blogul, lucru pentru care îţi mulţumesc!
      M-au "gâdilat" gândurile din final...

      Ștergere
  12. Problema asta a Simonei ma toaca marunt! Am rezolvat in general problemele celelalte de pe blog, dar asteia nu-i gasesc nicio rezolvare. Stiu ca ma voi plesni peste frunte cand voi vedea rezolvarea dar acum mi-e imposibil sa dau o solutie.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema te "toacă", tu trebuie să "toceşti" că a început semestrul, şi totuşi îţi faci timp să intri pe blog...
      Mulţumesc, Cosmin!

      Ștergere
  13. Nu am gasit mijlocul acestei enigme a Simonei: primul cuvant, cel de 4 litere, cred ca e cina (seara la restaurant te duce cu gandul la cina), iar ultimul separeu (par-e-u), dar intre cina si separeu nu pot, oricat m-am straduit, sa dezleg... misterul. >Sunt si liniutele alea multe care ma deruteaza si mai tare. Intuiesc ca e un "artificiu" care pentru Simona e o joaca, dar nu si pt. mine.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost la "un mijloc" de rezolvare...
      Ceea ce nu înţeleg, este că te-au derutat "liniuţele alea multe"... Unde-o-i fi văzut tu liniuţe multe???

      Ștergere
  14. Revin la problema Simonei, care mi se parea "intangibila". Spuneam in mesajul meu ca problema asta m-a bagat mult in ceata, dar acum ceata s-a mai risipit.
    CINA-VA-N SEPAREU (C-IN-AVANS-E-PAR-E-U)
    O asemenea problema te lasa mut, masca, tablou, interzis... ce-as mai putea spune? O admir pe aceasta autoare pentru creatiile ei tot una si una, ma tot intreb cum ii incoltesc in minte.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi, noroc cu întârzierea răspunsurilor, ceaţa s-a risipit, codul galben a trecut şi, cu trei minute înainte de a publica postările dezlegătorilor, ai apărut şi tu cu soluţia... Bravos!

      Ștergere
  15. Grea enigma Simonei: C-ÎN-AVANS-E/PAR-E-U!
    Felicit sincer pe cei care au rezolvat-o!
    Mulţumesc tuturor pentru participare!

    RăspundețiȘtergere