IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 8 februarie 2013

GEAMURI DE GEAMURI (Monoverb eliptic anagramat)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

20 de comentarii:

  1. P. HRISTODULO

    E OPT R(O)MAN = TERMOPAN

    RăspundețiȘtergere
  2. Fă-te, avocat, Săndele,
    TERMOPANE, TERMOPANE...
    De la Emil DAMIAN
    Am primit... E OPT R(O)MAN

    RăspundețiȘtergere
  3. E OPT MAR(I)N=
    TERMOPAN
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
  4. Cer scuze pentru întârzierea răspunsurilor, dar mă credeţi c-am uitat? Am dat drumul la comentarii, am primit nişte musafiri, am răspuns provocării lor la bere şi blogul nu m-a strigat...
    Felicitări pentru soluţiile corecte şi vă mulţumesc tuturor pentru vizită... şi înţelegere!

    RăspundețiȘtergere