IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 8 februarie 2013

GIGI, COSMIN ÎŢI SCOATE PÂRLEALA! (Triverb)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

24 de comentarii:

  1. O LITERĂ Z BUNĂ = OLI TE RĂZBUNĂ
    Aici sunt respectate inclusiv diacriticile, nu numai ligamentarea.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. OLI TE RĂZBUNĂ
    (O-LITERĂ-Z-BUNĂ)...
    ...Foarte bună!Triverb perfect!Felicitări!
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc frumos pentru editare şi publicare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. OLI TE RAZBUNĂ (o litera z buna)
    Nu prea inteleg de ce e buna litera Z, dar poate am gresit eu rezolvarea. Va scriu, totusi.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru că e singura în poziţie normală, Amethist! E adevărat, puteam să deformez celelalte "Z", dar îmi mânca foarte mult timp. Am mers pe varianta simplă, pe care văd că, totuşi, ai priceput-o!

      Ștergere
  5. ZIS CU OLAROIU....SAU ZIS PE OLAROIU ..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aproape, d-nă Dana. Cum v-am mai scris... atenţie la titlu! Dar, e bine, continuaţi şi sigur vă veţi "intra în mână"!

      Ștergere
    2. :) oricum Z IS CU OLAROIU(ZIS CU OLAROIU) ....era o solutie mai acceptabila:)....dar NU CORESPUNDEA CU TITLUL, AVAND IN VEDERE CA OLAROIU E PLECAT DE MULT DE LA STEAUA....SI GIGI S-A CAM ,,PARLIT" CU EL...:)...s-a ,,zis'' cu Oli.

      Ștergere
  6. OLI TE RAZBUNA
    dar nu sunt sigur, fiindca nu vad cum ar fi o litera buna... sau rea (!)
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi tu eşti rău, Leon. Văd că ai găsit soluţia chiar cu această prezentare...

      Ștergere
  7. O LITERĂ Z BUNĂ - OLI TE RĂZBUNĂ
    Excelent, soluţia păstrează şi diacriticile!
    Domnu' PĂTRĂŢICĂ, permite-ţi-mi o observaţie: puteaţi rupe celelalte litere Z, le puteaţi deforma într-un fel, aşa toate par bune chiar dacă poziţiile lor diferă. E o opinie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In plus, e un sir de litere care se repeta, indiferent de pozitiile lor. Da, e o litera "buna", adica in pozitie normala, dar ideea de sir presupune ca vor mai fi litere in pozitia "buna", ceea ce vedem noi fiind doar un fragment din sir. Si apoi, daca o litera e scrisa stramb, cu capul in jos, mai umflata, mai subtire sau oricum altfel, nu mai e "buna" de nimic, saraca? E doar o parere, care poate sau nu sa fie luata in seama. Multumesc celor care m-au "citit".
      Cu constanta stima,
      Miki (am observat si eu cacofonia)

      Ștergere
    2. Eu te-am citit, Miki, şi chiar dacă eşti principalul cârcotaş al blogului, de data asta nu ai dreptate. Puteam prezenta un şir infinit de litere Z în poziţii curioase, dar numai una în poziţie normală, chiar dacă în prezentare se vede doar un fragment. După cum vezi, majoritatea au găsit soluţia pe baza acestei prezentări...

      Ștergere
  8. OLI TE RAZBUNA
    Mai mult am intuit-o, pentru ca nu e doar o litera Z, ci mai multe, cat despre "buna", nu prea stiu cum s-o interpretez... E foarte posibil insa sa nu fi gasit eu solutia corecta, si atunci tot ce am scris pica.
    Toata stima,
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu înţeleg înrâncenarea majorităţii (parcă v-aţi fi vorbit)în legătură cu această problemă. Mă întreb, cum Dumnezeu ai reuşit s-o intuieşti, Aurel? Oare nu datorită titlului şi prezentării mele? De ce suntem răi atunci când întâlnim un alt autor care compune jocuri comparabile ca valoare cu cele ale Simonei? Iertat să-mi fie, dar eu am înţeles din comentariile la această postare că majoritatea a bătut şaua (PĂTRĂŢICĂ) să priceapă iapa (Dan Levant - scuze, Dane!)...

      Ștergere
    2. Da, da , da :) Am priceput, eu nu pot decât să mă bucur de orice discuţie, polemică sau controversă pe teme enigmistice... Ideea era că doar o singură literă Z este aşezată în poziţia corectă. Vă mulţumesc pentru răspunsuri şi pentru critici, pe care mi le însuşesc - nu am decât de învăţat din asta! :)

      Ștergere
  9. O LITERA Z BUNA= OLI TE RAZBUNA?
    DACA E ASA,ATUNCI E NEMAIPOMENITA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cer scuze pentru întârzierea răspunsurilor, dar mă credeţi c-am uitat? Am dat drumul la comentarii, am primit nişte musafiri, am răspuns provocării lor la bere şi blogul nu m-a strigat...
    Felicitări pentru soluţiile corecte şi vă mulţumesc tuturor pentru vizită... şi înţelegere!

    RăspundețiȘtergere