IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 26 aprilie 2013

DACĂ E VINERI... SIMONA UMBLĂ LA BORCAN

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

21 de comentarii:

  1. A-CRĂPAT LA GICĂ = ACRĂ PĂTLĂGICĂ
    Acum, problema ca problema, că e frumos gândită, că e bine găsită, că e bine ligamentată... dar realizarea... e de EXCEPȚIE.
    Bravos (la pătrat)!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ACRĂ PĂTLĂGICĂ (A - CRĂPAT - LA - GICĂ)

    RăspundețiȘtergere
  3. ACRA PATLAGICA
    A CRAPAT LA GICA
    Nostima, bine ligamentata, inspirat si cu staruinta "bibilita" la reprezentare, intr-un cuvant valoroasa! Felicitari sincere pentru amandoi!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  4. Sara buna tuturor,
    Ne-ati inveselit cu problema asta! Foarte inspirat redata, iar cand am ajuns la solutie ne-am amuzat cu totii. Am fost de acord la unison ca meritati in tandem felicitari!
    Uuups, era sa uitam sa trecem solutia: ACRA PATLAGICA (a-crapat-la-Gica)
    Salutari de la Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
  5. ACRA PATLAGICA - A-CRAPAT-LA-GICA

    Frumos!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  6. ACRA PATLAGICA
    a-crapat-la-Gica
    Super simpatica! Bravo pentru tandemul de vineri!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  7. A CRAPAT LA GICA= ACRA PATLAGICA.
    FOARTE EXPLICIT SI IN TITLU SI IN DESEN.
    FAINA PROBLEMA!

    RăspundețiȘtergere
  8. acra patlagica
    a crapat la Gica
    Va felicit pe amandoi pentru prezentarea acestei probleme. E excelenta!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  9. ACRĂ PĂTLĂGICA!
    (A-CRĂPAT-LA-GICĂ)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  10. ACRA PATLAGICA - A CRAPAT LA GICA
    O problema indelung si cu daruire lucrata de ilustrator. Felicitari, domnule Patratica!
    Despre Simona... s-a tot scris, super-talentul ei enigmistic il admiram cu totii si il laudam bisaptamanal pe cele 2 bloguri.
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  11. ACRA PATLAGICA
    A CRAPAT LA GICA
    Hazlie, reprezentata super! Felicitari pentru amandoi!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  12. A-CRAPAT LA GICA
    ACRA PATLAGICA
    Lica
    Lucrare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. ACRA PATLAGICA
    a crapat la Gica
    O problema gandita si reprezentata mestesugit!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  14. simpatic joc...ca și ideea autoarei (culmea, era să scriu...a-crapat-la-GICA!), adicî fără căciulă!; să nu mai zicem de simpaticul pătrățică, a reușit un desen pe măsură! sincere felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  15. P. HRISTODULO

    A CRAPAT LA GICA - ACRA PATLAGICA

    RăspundețiȘtergere
  16. ACRA PATLAGICA (A CRAPAT LA GICA)
    Reprezentarea este remarcabila, formularea Simonei ireprosabila. Va felicit!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  17. acra patlagica (A CRĂPAT LA GICĂ)
    Felicitari pentru cei doi care au realizat aceasta problema!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  18. ACRA PATLAGICA - A CRAPAT LA GICA
    E tare si formularea, si reprezentarea. Va felicit!
    Valceanu'

    RăspundețiȘtergere
  19. Revolta mea de la precedenta problemă a Simonei, a făcut ca acum să fiu lăudat exagerat. Să fie clar, meritele i se cuvin, în primul rând autoarei. Eu nu fac altceva decât să mă străduiesc ca enigmele Simonei să fie reprezentate cât mai sugestiv. Am spus "exagerat", de ce? Pentru că la problema trecută am muncit infinit mai mult decât la aceasta şi "mi-am luat-o în barbă", în timp ce imaginea cu Hagi am găsit-o ca atare pe net şi doar am "crăpat" A-ul.
    Cer scuze tuturor prietenilor Simonei şi ai lui PĂTRĂŢICĂ, pentru reacţia de săptămâna trecută!
    La acest joc, ceva mai uşor, toţi aţi răspuns corect şi vă felicit, dar să vedeţi ce vă pregăteşte Claudiu, astăzi, din preţuita colecţie a Simonei!
    Vă mulţumesc că, în ciuda "răutăţilor" din episodul trecut, voi n-aţi pregetat să mă vizitaţi!

    RăspundețiȘtergere