IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 26 aprilie 2013

UN NOU GEN ENIGMISTIC !!!


"Această problemă ar putea deschide un drum nou în enigmistică,
s-ar face o diferenţă între tipar şi computer, care în prezent nu există."
                                                                                                     Bogdan VLAD
Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

20 de comentarii:

  1. Foarte frumoasă problemă, dar și realuizare...
    A CADE/MIC-E = ACADEMICE

    RăspundețiȘtergere
  2. ACADEMICE
    (A-CADE/MIC-E)
    Felicitări!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. ACADEMICA - A-CADE-E-MICA

    Superba prezentarea1
    Felicitari!

    Radu Gabriel

    RăspundețiȘtergere
  4. ACADEMICE. Foarte, foarte interesantă abordare. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  5. a cade e mic e=academice! mai degraba sare a.ul ,saltaret asa imi pare! buna treaba asta cu animatia!

    RăspundețiȘtergere
  6. A - cade / - mic - E = ACADEMICE
    Ioan FELECAN
    Animaţie sugestivă. Foarte interesant.
    Ioan FELECAN

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare că acest nou gen a stârnit emulaţie. Imediat au apărut colaborări precum şi două postări pe un blog prieten (Rebusmania).
    Mie nu-mi rămâne decât să vă felicit pentru răspunsurile corecte şi să vă mulţumesc pentru vizită şi pentru aprecieri, în numele meu şi al inventatorului acestui tip de enigmă, maestrul BOGDAN VLAD!!!
    P.S. Urmează şi alte probleme, la fel de interesante...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cine îţi dispută paternitatea acestui tip nou de enigmistică....dar maror îmi este Adi Botea care mi-a realizat "gif" la o astfel de tip de problemă publicată de mine în premieră...Se poate vedea pe blog-ul meu...Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel vizat este cumva un cunoscut MAESTRU în subtilizări ... la sucombatul cerc rebusist BUCUREȘTI, pe altarul privatizării ...?!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut, STOPS! Se pare că nu eşti străin de fenomen şi îţi urez bun venit pe blogul meu! Poţi fi puţin mai explicit?

    RăspundețiȘtergere