IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

miercuri, 2 iulie 2014

SCRABBLE: Partida 6 - Turul 13

Scrieţi depunerea la COMENTARII, până duminică 6 iulie, ora 12 !

24 de comentarii:

  1. P. HRISTODULO

    D-l Aidimireanu, in T12 D-l Bogdan Vlad are 0 puncte!
    a facut depunerea la A15 si nu 15A
    ROG CORECTATI!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect, eu n-am observat...
    Voi face reparaţia la turul următor.
    Mulţumesc pentru atenţionare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu scuzele de rigoare....
    Eu cred ca nu ar trebui făcută depunctarea.
    Aş vrea să-l intreb pe dl. P. Hristodulo dacă e convins 0,00000000001 % că domnul B.Vlad a făcut depunere greşită. Faptul că a scris A15 si nu 15A este clar o greseala datorata vitezei cu care se desfăşoară această partidă.
    Trebuie să ne uităm şi la spiritul jocului, deoarece este clar că depunerea se poate face numai acolo.
    Cu stimă ...
    Gheorghe Chisăr
    Nicăieri nu scrie în regulament

    RăspundețiȘtergere
  4. P. HRISTODULO

    T13 - B2 - INTEGRII = 68 p

    RăspundețiȘtergere
  5. ADRIAN GRIGORIU

    T13 - B2 - INTEGRII = 68 puncte

    RăspundețiȘtergere
  6. Greşeala-i greşeală, depunerea e incorectă. Asta e...

    RăspundețiȘtergere
  7. 6J: GENTIL= 64 PUNCTE


    Gheorghe Chisăr

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule Chisar, domnul Vlad "a comis-o" voluntar cred eu , ca si depunerea mea NEMNICI din partida 11 unde era clar ca nu se putea depune la H7 (care între noi fie spus este ocupat în proportie de 95 % la prima depunere. Amândoi participam mai degraba din spirit de competitie. În momentul depunerilor, amândoi cunosteam regulamentul si asumam gestul. Al dânsului nu pleaca din neglijenta, ci mai degraba din spirit de fair play. În fine, este opinia mea...

    RăspundețiȘtergere
  9. 6H: TIGRE = 63 puncte;
    6C: LING, LENG, TING = 63 puncte.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bogdan a recunoscut ca a gresit - corect ca totdeauna - si este de acord cu regulamentul. Dar Dl. Hristodulo de ce vrea neaparat ca sa i se treaca 0 puncte lui Bogdan!?!? Chiar nu crede ca din cauza vitezei se poate scrie gresit... Poate dumnealui sa treaca acest cuvant la A15? Sau vrea sa fie depunctat un rival de temut? Pana acum Bogdan a fost SINGURUL cu un FAIR PLAY demn de respect!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. SCUZE!!! Nu am semnat ce am scris mai sus.
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu vreau să par ca un erou. A fost într-adevăr o greşeală, inexplicabilă. Poate doar ora târzie la care se termină meciurile de la CM, sau poate fiindcă am postat de mai multe ori, deoarece mi s-a părut că nu se înregistrează (ceea ce se pare că a fost adevărat). În regulamentul acestei partide se specifică numai fondul de cuvinte admis, regulamentul general al jocului de scrabble e însă cunoscut de toţi. E bine că participanţii sunt vigilenţi, nu trebuie apostrofaţi pe nedrept. Nici eu nu am observat greşeala când am citit comentariile cu depuneri, se vede că nici arbitrul. Toţi jucătorii sunt foarte buni, şi greşelile fac parte din joc. E normal să păstrăm corectitudinea până la sfârşit.

    RăspundețiȘtergere
  13. P. HRISTODULO

    Nu stiu de ce se mai comenteaza o greseala clara, recunoscuta de dl. Bogdan Vlad si de dl. Aidimireanu; nu vreau eu sa i se treaca 0 puncte dl. Vlad; nu trebuie sa existe un regulament pentru asemenea greseli; in situatii de genul acesta - pozitie incorecta A15 ! nu ai cum sa calculezi depunerea si automat t-i se acorda 0 puncte! Eu zic sa lasam arbitru sa decida! In privinta depunctarii unui adversar de temut, stati linistit, nu se pune problema, am stiut intotdeauna sa pierd!

    RăspundețiȘtergere
  14. Stimaţi concurenţi, văd că iarăşi o neatenţie a arbitrului a dat naştere la polemici. Nu e rău, dar nici bine. Faptul că domnul Hristodulo a atras atenţia asupra unei greşeli, este un lucru firesc şi nu de blamat. Fiecare dintre noi putem greşi, într-o împrejurare sau alta, iar ajutorul celor din jur este întotdeauna binevenit.
    Dacă la calculul punctajului putem admite că nu toţi stăm bine cu matematica, transcrierea greşită a coordonatelor nu poate fi acceptată conform regulamentului general de scrabble şi nu al acestei partide. În conluzie, depunerea din turul 12 a lui Bogdan Vlad va fi invalidată!
    Profit de intervenţie, pentru a vă anunţa că următoarea partidă va fi una de SCRABBLE COMPLETIV, adică arbitrul extrage doar 6 litere, a şaptea alegându-şi-o fiecare din stocul de litere. Sper să fie mai palpitant...

    RăspundețiȘtergere