IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

miercuri, 29 august 2012

SCRABBLE Partida1 - Turul9

Scrie depunerea la COMENTARII, până vineri 31aug. ora 24 !

23 de comentarii:

  1. Nu vreau să fiu cârcotaş, dar nu trebuia să rămână pe tablă-GUAŞĂ-32 pct.,unde se foloseau doar 4 litere...La VESTALA sunt 5 litere folosite.Parcă rămânea cuvântul cu randament maxim, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Turul 9:

    9. A 1 - vODULESE - 77p. total = 453p. (v - joker)

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce, dar aproape 2 zile nu am putut deschide pagina. In fine, bine ca a mers in cele din urma...
    A iesit si in acest tur, SCRABBLE:
    A1: VODULESE = 77 puncte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Petre Hristodulo

    depunere T9 - A1 - vODULESE = 77p

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Se poate, SyroL, de ce nu eşti atentă? Deşi este clar că ai găsit scrabble-ul (după punctaj), într-un concurs oficial ţi s-ar fi anulat depunerea. Totuşi, ţinând cont de faptul că ai intrat târziu în concurs, cu un handicap serios de puncte, trecem cu vederea mica ta greşeală. Pe viitor, atenţie!

      Ștergere
  6. NU-I CORECT CU DOMNISOARA IERTATA MEREU,NU A DFEPUS CORECT ,SA FIE DEPUNCTATA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnişoara este prima oară iertată; s-a văzut clar că a găsit scrabble-ul dar, din grabă a transcris singularul. Cea care a mai fost iertată e Claudia Mihai, care nu mai participă. Şi, pe deasupra, domnişoara SyroL a intrat în concurs de la turul 4. Cred că merită înţelegere...

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Pentru asta îmi cer scuze! Nu reuşesc să accesez server-ul unde este găzduit site-ul meu. Cum se repară situaţia, postez imediat.

      Ștergere
  8. AR TREBUI SA DEPUNEM PANA A DOUA ZI ,E PRREA MULT TIMPUL DE GANDIRE.LA VOT!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am şi eu în vedere reducerea timpului de gândire la două zile. Zilnic, sincer, m-ar depăşi. Dacă am plecat aşa, eu zic să păstrăm termenul până la sfârşitul partidei. Dacă însă jucătorii o cer, mă voi conforma. Acum nu mai am cum să trec în pagina propunerea pentru vot, o voi face de la turul următor.

    RăspundețiȘtergere
  10. RAMANE VODULEASA?????:))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere