IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 21 septembrie 2012

FLUCTUAŢIE LA BANCĂ (triverb cu întrebare şi răspuns)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

23 de comentarii:

  1. Ca de obicei, Simona, ..., ..., ..., cu jocurile ei.
    A ZIS CĂ DELIRA - AZI SCADE LIRA

    P.S. În loc de ..., ..., sunt aceleaşi cuvinte de laudă, pe care i le tot aduc Simonei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Patratica, iertata fie-mi insistenta, dar vreau sa amintesc iar faptul ca NU TOATE PROBLEMELE DE PE BLOGUL DVS. sunt ligamentate corect. DINA DRESA RASII e doar pe jumatate ligamentata, ceea ce-i scade valoarea mult. Am facut o notita chiar cand postati comentariile la respectivul joc, pe 21 sept. Dezlegatorii trebuie sa fie informati corect: unii sunt mai avansati, unii incepatori.
    Problema Simonei nu sufera de aceasta hiba:
    AZI SCADE LIRA (a zis ca delira)
    Propozitia curge fara sa se poticneasca. E o problema frumoasa, in stilul obisnuit al Simonei. Bravo ei!
    Miki, vechi dezlegator de enigmistica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că ai văzut, am răspuns imediat la problema cu pricina şi ţi-am dat dreptate (de fapt, nu numai ţie), dar citind comentariul lui Claudiu, am început să am îndoieli. Mai sunt multe de clarificat în enigmistică...
      La a doua parte a comentariului, mulţumesc eu în numele Simonei, pentru frumoasele cuvinte!

      Ștergere
  3. AZI SCADE LIRA (A ZIS CA DELIRA)
    Excelent gandita problema. Ma bucur ca am dat de capat in sfarsit uneia dintre problemele Simonei.
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  4. De ieri, de cand a fost postata problema asta ma tot gandesc cum sa o rezolv, dar n-am reusit. Totusi cred ca ultimul cuvant e lira, de la delira, dar... nu stiu cum incepe.
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  5. A ZIS CA DELIRA= AZI SCADE LITERA.
    FOARTE FRUMOASA COMBINATIE!
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi creşte inima de fiecare dată când îmi scrii că-ţi place o problemă postată pe PĂTRĂŢICĂ!!!

      Ștergere
  6. AZI SCADE LIRA - a zis ca delira
    Fiind un grup. ne-am pus toti capetele la contributie sa rezolvam problema Simonei. Sper ca de data asta nu vom fi pusi la colt, pe coji de nuci...
    Frumoasa problema, felicitari autoarei!
    Grupul de hunedoreni

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde-s mulţi puterea (de concentrare) creşte!
      Vă mut la panoul evidenţiaţilor... :)))))
      Păstrez toate postările cu aprecieri la adresa Simonei şi i le transmit în bloc, odată cu "livrarea" noilor probleme...

      Ștergere
  7. O noua problema frumoasa a Simonei
    A ZIS CA DELIRA - AZI SCADE LIRA
    Ne-a obisnuit cu probleme de inalta tinuta, pentru care merita felicitari!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o onoare pentru mine privilegiul de a a publica jocurile, într-adevăr de înaltă ţinută, ale acestei remarcabile compunătoare!

      Ștergere
  8. Azi scade lira (a zis ca delira)
    Foarte reusit triverbul, fara cusur! O felicit pe autoare.
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit în lumea lui PĂTRĂŢICĂ, Marius!
      Le cam reuşeşte pe toate Simona...
      O să-i transmit felicitările.

      Ștergere
  9. Azi scade lira - A zis ca delira
    Ce frumos potriveste Simona cuvintele! E si asta o enigma de nota 10. Eu atata ii dau!
    Liviu (intamplator sunt chiar profesor)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când un profesor dă nota 10, înseamnă perfecţiune!
      Aceasta este şi evaluarea mea, ca rebusist, referitoare la valoarea Simonei...

      Ștergere
  10. Soluţia corectă:
    A ZIS CĂ DELIRA
    AZI SCADE LIRA

    Mulţumesc tuturor pentru participare şi frumoasele cuvinte de apreciere la adresa Simonei!

    P.S. Mi-aş dori şi eu o asemenea avalanşă aprecieri... :)))))

    RăspundețiȘtergere