IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 11 ianuarie 2013

DACĂ E VINERI... E SIMONA! - CONTROL LA VAMĂ (Triverb)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

33 de comentarii:

  1. CAUTĂ-N GENȚI (C-AU-TANGENT-I).
    Problema îmi amintește de o idee asemănătoare a regretatului Eduard Anca(Turris) de acum circa 20 de ani. Superbă!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eduard Anca o publicase în formula: două litere "C" atingeau o singură literă "I" . C-AU-TANGENT-I. În varianta de faţă soluţia ar fi CAUTĂ-N GENŢII...

      Ștergere
    2. Nu am cunoştinţă de varianta maestrului Anca, dar la cea de faţă te contrazic, Dane: (fiecare dintre cei doi) C AU TANGENT I. Şi eu am avut reţineri iniţial...

      Ștergere
  2. CAUŢI-N SPATE
    (C-AU-T-ÎN-SPATE)
    Sper că nu m-am grăbit.
    E.DIAMANT
    P.S.
    Mergeau şi titlurile:CONTROL LA RĂZBOI...sau TEXTILĂ.
    E.D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin.Este vorba de litera I,nu T,aşa cum ,greşit, am interpretat în prima postare.Soluţia este:
    CAUTĂ-N GENŢI
    (C-AU-TANGENT-I)
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta-i o enigma mai accesibila decat "piatra de incercare" de vinerea trecuta: CAUTA-N GENTI (C AU TANGENT I). Dar e frumoasa si originala, se vede ca autoarea exploreaza mereu cuvintele limbii romane. Si o face intotdeauna cu succes!
    Grupul HD, reunit la Clubul S

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gândit la voi, să beţi câte un pahar mai liniştiţi la "Clubul S", de aceea am ales o problemă mai facilă a Simonei... Antrenaţi-vă, urmează unele jocuri de categoria grea!

      Ștergere
  5. CAUTA-N GENTI - c-au-tangent-i
    Scurta si sclipitoare!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  6. CAUTA-N GENTI - c au tangent i
    Foarte ingenioasa! Jocurile Simonei, ca sunt mai lungi ori mai scurte, ca sunt de complexitate maxima ori mai "palpabile", au un farmec al lor, caruia eu, de exemplu, nu-i pot rezista.
    Sincere felicitari!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, indiferent de întindere şi complexitate, problemele Simonei sunt adevărate perle enigmistice!
      Greu să le rezişti...

      Ștergere
  7. Solutia: cauta-n genti - c-au-tangent-i
    Foarte frumoasa!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  8. CAUTĂ-N GENȚI
    C-AU-TANGENT-I
    Cu siguranta e o problema valoroasa, ca orice problema creata de Simona. Merita ganduri admirative!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  9. De cum am vazut prezentarea m-am prins ca trebuie folosita formula "tangent". Deci n-a fost prea greu sa ajung la solutia CAUTA-N GENTI (c-au-tangent-i). Frumoasa!!
    Valceanu'

    RăspundețiȘtergere
  10. CAUTA-N GENTI
    c-au-tangent-i
    Ingenioasa, doar e compusa de Simona. Si reprezentata ca la geometrie! Felicitri amandurora!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca am gasit solutia: CAUTA-N GENTI, adica c-au-tangent-i.
    Ma simt mare cand rezolv o problema a Simonei Florea. Sper sa "cresc" cu problemele sale.
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să-ţi urmăresc "creşterea", Cosmin. Mai ales dacă vei încerca să răspunzi şi la celelalte jocuri postate...

      Ștergere
  12. CAUTĂ-N GENŢI (C-AU-TANGENT-I)
    Concentrată şi minunată (am ajuns să scriu în rime!)
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  13. cauta-n genti - c-au-tangent-i
    O felicit pe compunatoare, careia ii urmaresc cu placere creatiile pe ambele bloguri.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  14. C AU TANGENT I = CAUTĂ-N GENŢI . Superbe jocurile Simonei! Fabian

    RăspundețiȘtergere
  15. C AU TANGENT I = CAUTĂ-N GENŢI . În sfârşit o problemă mai accesibilă a Simonei şi pentru noi muritorii de rand... Mihuţ

    RăspundețiȘtergere
  16. Soluţii corecte peste tot, la această problemă mai dezlegabilă a Simonei.
    Până vineri, vă invit pe blogul lui Claudiu, care azi a postat un alt joc valoros al teribilei orădence.
    Eu vă mulţumesc pentru aprecieri şi comentarii!

    RăspundețiȘtergere