IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

marți, 3 septembrie 2013

SCRABBLE: Partida 4 - Turul 12

Scrie depunerea la COMENTARII, până marţi 10 septembrie, ora 12 !

21 de comentarii:

  1. TURUL 12

    N4: SCVAME = 44 puncte

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
  2. p. hristodulo

    T12 - N4 - SCVAME = 44p

    RăspundețiȘtergere
  3. L10 -ȘUVEIM=58P....probabil nu-i bun dar explic ☺ :
    -(șuveí3, vb. IV (reg.) a sta cu capul înclinat într-o parte.)-si eu l-am declinat si ...asa arata☻
    -ur ,chiar daca nu este la dict. de 2 litere,l-am gasit in Dex, asa: UR- v. uro1-.
    Alta depunere :
    L12: VEIM=48P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ur nu exista in dictionarul de neologisme? iar ȘUVEI este un verb,.....cum spunem? NOI Șuveim?...adica noi noi stam cu capul intr-o parte?☺☺☺ sau nu se poate asa...trebuie sa stam cu capul drept.....?

      Ștergere
    2. Da, e ciudat că Dexonline nu dă conjugările tuturor verbelor. La fel şi vocativele unor substantive: boule este dat, dar de ce nu şi porcule sau măgarule, care se folosesc mult mai des decât ibricule?

      B.V.

      Ștergere
    3. Dana, cred că e scris destul de clar în regulament că singurele cuvinte din două litere acceptate sunt cele din dicţionarul pus la dispoziţie în josul paginii.
      Dacă tot l-ai găsit, îţi promis că pe UR îl voi introduce în listă începând cu următoarea partidă. În caz că uit, te rog să mă atenţionezi!

      Ștergere
    4. OK,inteleg,dar uneori pot aparea ,,peste noapte,, cuvinte noi de 2 litere valabile ,neexistente in dictionarul afisat , inseamna ca nu sunt valabile?n-ar trebui sa fie impusa o asemenea regula. E OK si asa ....mi-am spus doar parerea.☺

      Ștergere
  4. NU-I BUN VEIM,PUN ALTCEVA:
    12A- AVES=47p.
    suf ->sof (-furi), s. m. – Camgarn, țesătură de lînă. – Var. zof, suf (Tiktin). Tc. arab. sof, suf (Tiktin). Sec. XVIII., înv.

    RăspundețiȘtergere
  5. L10: CAV = 42 puncte

    Gheorghe Chisăr

    RăspundețiȘtergere
  6. mai trimit o depunere ,nu stiu daca celelalte sunt bune:
    L10-CAV=42P.

    RăspundețiȘtergere
  7. În momentul de față, sunt 2 răspunsuri care depășesc ora stabilită de arbitrul partidei. Dacă tot se iau în considerare, chiar dacă s-au depus mai târziu decât era prevăzut termenul, atunci anunț că doresc depunerea la partida la care am fost lipsă, din motive personale, chiar dacă e mai târziu cu o lună.
    Consider că o săptămână este suficientă pentru a da răspunsuri, fără să mai aduc aminte că este și un ”uichend” la mijloc.
    Mulțumesc pentru înțelegere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, era o simplă ironie, nimic altceva. Doar nu credeai că mă roade faptul că nu am depus acum o lună CIOBUL resprectiv. Am scos altceva în evidență, că se joacă timp de o săptămână, nu de pe o zi pe alta, deci timp ar fi, chiar suficient.
      :)))

      Ștergere
    2. Oare crezi Caudiu ca nu am inteles?Nu credeam nimic,am sesizat ca a fost o ironie ...si chiar mi-a placut modul cum ti-ai expus punctul de vedere...si chiar daca ,,te-ar roade ,,......tratament nu s-a descoperit inca....:)
      PS. Cu ironie am raspuns si eu...:)))

      Ștergere
  8. Nu crezi că exagerezi, Claudiu?
    Pentru 42 de minute...
    În cazul în care nu vor apărea contestaţii la contestaţia ta, mă văd nevoit să anulez depunerea lui Victor, dar nu şi a Danei Huc, a cărei depunere acceptată a venit pe 9.09, deci în timp util!!!

    RăspundețiȘtergere