IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

miercuri, 30 iulie 2014

SCRABBLE: Partida 7 - Turul 2

Scrieţi depunerea la COMENTARII, până miercuri 6 august, ora 12 !

34 de comentarii:

  1. PARTIDA 7, TURUL 2,
    5E - EX(C)ORIA = AEIOX(C)+R = 11O PCT
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  2. PARTIDA 7, TURUL 2,
    G7 - BOXATEI=92 pct
    + BA=19 pct
    + OP=3 pct
    + XU=21 pct
    + AC=2 pct
    Total 137 PCT
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. P7-T2 - G7: BOXA(T)EI = 137 PCT
    AEIOX(T)+B
    BOXATEI=92 pct; BA=19pct; OP=3pct; XU=21pct;AC=2pct
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  4. Atentie, trei jucatori au marcat O ca joker, deci au numai 94 de puncte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am considerat că nu toţi au citit foarte bine regulamentul şi, fiind primul tur, nu am apelat la penalizări. Pe viitor însă...

      Ștergere
    2. Aşa mă gândeam şi eu, mai ales că pagina de joc cu regulamentul a lipsit câteva zile şi fiind şi primul tur al unei partide mai deosebite. Dar nu văd ce e aşa de greu să se scrie o depunere exact cum se indică în regulament (şi se repetă sub grila din pagina de joc).
      Am pierdut o partidă fiindcă am scris greşit o depunere (şi am recunoscut greşeala), deci am tot dreptul să cer exigenţă maximă.

      Ștergere
  5. P 7 - T 2 - AEIOX? + D - G 6 - OXIDA(R)E - 102 p.; total = 168p.

    RăspundețiȘtergere
  6. Partida 7 Turul 2 ==> 8H : POLIXE(N)A = 131 puncte
    Am ales din stoc litera L + AEIOX(N)

    RăspundețiȘtergere
  7. P7 -- T2: AEIOX Joker + G; I6: EXOGA(M)I = 139 puncte

    RăspundețiȘtergere
  8. Prea multa birocratie ....vanam orisice virgula sau paranteza....eu nu pot juca asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici chiar aşa, Dana! Regulamentul e regulament şi are rostul lui. Ai să vezi când voi publica depunerile la acest tur, că unele depuneri se pot interpreta... Îţi dau un exemplu care sper să te facă să revii la gânduri mai bune:
      Avem literele din acest tur A,E,I,O,X,joker; să presupunem că există cuvântul EXAMPOI şi tu îl treci ca atare, însoţit de punctaj (chiar aşa a procedat unul dintre concurenţi astăzi şi dacă nu revine, va fi penalizat), cum îi convingi pe ceilalţi care este jokerul şi care litera aleasă, dintre M şi P?
      Oare e greu să scrii: P7-T2/A,E,I,O,X,joker+M - B7: EXIM(P)OI = ... p ?

      Ștergere
    2. OK,aveti dreptate,dar fiind primul tur ....eu chiar am citit in diagonala regulamentul ☺.....pe urma ...dupa ce mi-am dat seama ....l-am citit pe orizontala.A fost o greseala din neatentie ...am pus litera aleasa intre paranteza....am uitat ca exista si joker .

      Ștergere
  9. P7 T2: AEIOX Joker + L ; 8H: POLIXE(N)A = 131 puncte

    Gheorghe Chisar

    RăspundețiȘtergere
  10. Partida 7 Turul 2 ==> I6 : EXOGI(R)A = 139 puncte
    AEIOX(R) +G
    Am ales în plus litera G iar jokerul este pentru litera R

    RăspundețiȘtergere
  11. P7, TUR2: AEIOX?+M = 5E: MO(N)OAXEI = 126
    P. Raican

    RăspundețiȘtergere
  12. Partida 7 Turul 2 ==> I6 : EXOGAMI = 139 puncte
    AEIOX(M)+G

    RăspundețiȘtergere
  13. Partida 7 Turul 2==> 5D : OXALOZEI = 150 puncte
    AEIOX(L) + Z Joker pentru L si litera suplimentara Z

    RăspundețiȘtergere
  14. P. HRISTODULO

    P7 - T2 - A E I O X ? + Z ; 5D - OXA(L)OZEI = 150 puncte

    RăspundețiȘtergere
  15. P. HRISTODULO

    Ca sa nu am probleme voi scrie joker in loc de ?

    P7 - T2 - A E I O X joker + Z ; 5D - OXA(L)OZEI = 150 puncte

    RăspundețiȘtergere
  16. Partida 7 turul 2 / Depunere - 5D : OXALOZEI = 150 puncte
    AEIOX(L) + Z - Am ales L pentru joker si Z ca litera suplimentara.

    RăspundețiȘtergere
  17. P7-T2:AEIOX(R)+G=EXOGIRA = 139 pct.
    EXOGIRA = 42 pct;
    LE = 2 pct; AX = 21 pct; PO = 3 pct; GU = 19 pct; CI = 2 pct; + 50 pct = 139 pct
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  18. ADRIAN GRIGORIU

    P7 - T2 - A E I O X joker + Z ; 5D - OXA(L)OZEI = 150 p

    RăspundețiȘtergere
  19. Ziua buna. Oare ce minune am transmis pentru turul 1 de am 0 (zero) puncte ? Ca la mine figureaza H7:VOLAPUC =96 p.

    RăspundețiȘtergere
  20. P7-T4:A,E,I,O,X,JOKER+G ->I6:EXOGA(M)I=139p.

    RăspundețiȘtergere
  21. P7-T2: A, E, I, O, X, joker+G; I6: EXOGI(R)A = 139 p.
    Cristian ROTARIU

    RăspundețiȘtergere
  22. P7-T2: Idem si la fel varianta EXOGAMI, in aceeasi pozitie, jokerul fiind litera M, punctaj identic 139

    Cristian ROTARIU

    RăspundețiȘtergere
  23. P7 - T2: AEIOX Joker + Z; 5D: OXA(L)OZEI = 150 puncte

    RăspundețiȘtergere
  24. P7-T2:
    G7: AEIOX(T) + B = BOXA(T)EI = 137 puncte
    Ca să fiu sigur că a înţeles toată lumea, voi descrie pe scurt că T-ul este
    JOKER, iar B-ul este litera aleasă din stoc.

    RăspundețiȘtergere