IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 5 octombrie 2012

DACĂ E VINERI, E SIMONA... PE PĂTRĂŢICĂ

A CUI E FLOAREA DIN GRĂDINĂ (Triverb cu întrebare şi răspuns)
Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

20 de comentarii:

  1. Dupa ceva incercari, eliminari si variante, am ajuns, in fine, la solutie: E LILIACUL EI (el il ia cu lei).
    Problemele Simonei te lasa masca. E si aceasta una superba, cred ca toti cei care au reusit sa o dezlege sunt de acord. Aceleasi ganduri admirative autoarei.
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine mă lasă mască, când le primesc şi mi se pare firesc ca acelaşi lucru să se întâmple şi cu dezlegătorii...

      Ștergere
  2. Ma credeti daca va spun ca enigma asta mi-a dat insomnii in noaptea de dupa postare? In zori, am avut si rasplata, ca o revelatie. Am fost tare bucuros! Ma simt triumfator, cu toate ca nu mai sunt la prima tinerete...
    E LILIACUL EI - el il ia cu lei
    E o problema perfecta. Jos palaria in fata autoarei!
    Cu stima,
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea am hotărât să postez problemele Simonei vinerea, urmează weekend-ul...
      Nici eu, nici autoarea, nu mai suntem la prima tinereţe, însă pe mine jocurile ei mă întineresc, îmi dau poftă de muncă şi sper că reprezentarea confirmă acest lucru.

      Ștergere
  3. E LILIACUL EI (EL-ÎL- IA- CU- LEI)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  4. Problemele Simonei sunt incuietoare, dar minunate! Ne-am caznit azi cu problema ei cu totii si marturisim ca i-am dat de capat cu greu, dar a meritat efortul de gandire.
    E liliacul ei - el (adica individul) il ia cu lei
    Parerea noastra unanima a fost ca Simona e nemaipomenita cu jocurile ei. Felicitari!
    Grupul HD (cum va place Dvs., domnule Patratica)


    RăspundețiȘtergere
  5. E LILIACUL EI (EL IL IA CU LEI)
    Cred ca e cea mai frumoasa problema de enigmistica pe care am rezolvat-o in viata mea. Nu exagerez! Felicitari autoarei. Ma intreb cum le compune si de unde scoate atatea formule.
    Cu toata stima,
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  6. Îl plătește cu lei, evident. Dar... problema mă depășește. îmi pare rău. As fi vrut sa va dau rezolvarea. Prima litera e sigur o vocala. deci solutia incepe cu a, e sau o. Si cu lei e undeva in solutie. Am vrut doar sa vedeti c am incercat.
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa procedez şi eu, Ovi, dacă găsesc soluţia la vreo problemă de pe blogurile pe care le vizitez, arăt că m-am străduit, nu mi-a reuşit şi am ieşit...
      Bravos, Ovi!

      Ștergere
    2. Erată: citeşte "dacă NU găsesc soluţia..."

      Ștergere
  7. EL IL IA CU LEI - E LILIACUL EI
    Problemele Simonei se rezolva uneori de la coada la cap, din aproape in aproape, dar asta le sporeste farmecul. Mi se pare o problema de exceptie, dar toate enigmele ei sunt la inaltime. Merita cu prisosinta felicitari!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indiferent de modalitatea de abordare, atunci când găseşti soluţia, te simţi "triumfător" (citat din Miki), nu-i aşa?
      Nu cred că vreodată, Simona va face rabat de la calitate şi sunt convins că va menţine standardul ridicat al problemelor sale.

      Ștergere
  8. E liliacul ei - El il ia cu lei
    Ce tare e! Excelenta!!!
    Felicitari Simonei, care compune niste jocuri a-ntaia!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Aurel, excelentă... însă sunt curios cum o vei cataloga pe următoarea?!!

      Ștergere
  9. Cu o singură excepţie, răspunsuri corecte!

    Frumoasele voastre comentarii şi felicitările la adresa autoarei, i le-am trimis imediat prin forward.

    Mulţumesc pentru participare şi pentru înţelegere (referitor la faptul că am "absentat" două zile)!

    RăspundețiȘtergere