IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 19 octombrie 2012

DACĂ E VINERI... SIMONA MĂ TOARNĂ!!!

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

26 de comentarii:

  1. PE TREI ARAB E A = PETRE IAR BEA
    Pare-se că și Simona știa asta, nu numai eu, nu?
    :))))))
    Și uite așa... află și alții.
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ati usurat munca, domnule Patratica! Vinerea asta am «rezolvat-o» usor pe Simona, fiindca mi-ati dat... cheia din titlu, folosind pers. intai singular. Mi-am dat astfel seama imediat ca e vorba de... Petre, adica PETRE IARA BEA (pe trei arab e a). Frumos gandita de Simona! Iar dvs.... aveti grija sa nu intreceti masura cu bautura, fiindca blogul traieste prin dvs.!
    Cu consideratie, Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc mereu să uşurez munca dezlegătorilor, din prezentare sau din titlu, atunci când problema este grea. Acesta a fost un intermezzo amuzant, apropo de perioada vinului nou, iar replica mea va apărea vineri... tot printr-o problemă a Simonei şi tot pentru amuzamentul prietenilor lui PĂTRĂŢICĂ!
      Mulţumesc pentru grija pe care mi-o porţi!

      Ștergere
  3. PETRE IARĂ BEA... :) Făcusem şi eu PETRE IAR A BLESTEMAT, dar asta e mai simpatică :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a spus Claudiu...
      E mai simpatică doar în conţinut, valoarea este sensibil egală la ambele probleme!

      Ștergere
  4. PETRE IARA BEA
    Ha-ha-HA! Care Petre oare? Ce haioasa! O fi cu dedicatie?
    Felicitari Simonei pentru nastrusniciile ei tot una si una! Ce distractie pe blogul dvs.!
    Grupul vesel HD, la un pahar... de dezlegat

    RăspundețiȘtergere
  5. PETRE, ÎNCĂ UNA! (Nesigur)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce Simona m-a "turnat" că beau, acum faceţi aluzie şi dumneavoastră că sunt afemeiat... Ce imagine mi se conturează... :)))))))))))

      Ștergere
  6. Pe trei arab e a - PETRE IARA BEA
    E o problema deconectanta, de descretit fruntile in week-end, mi se pare mie un pic mai usurica decat cu ce ne-a obisnuit Simona pana acum. M-am obisnuit sa-mi bat capul chiar 2-3 zile cu problemele ei, asa ca mi se pare nefiresc s-o rezolv chiar in ziua in care a fost postata. Poate am evoluat eu...
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai merge şi câte una uşor dezlegabilă a Simonei... Faptul că a descreţit frunţile, înseamnă că şi-a atins scopul şi anume acela de a fi o plăcere dezlegarea problemelor compuse de ghiduşa autoare!

      Ștergere
  7. PETRE IARA BEA (pe trei arab e a)
    Simona are idei ingenioase, ca de obicei.
    Felicitari ei si celui care a realizat prezentarea!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Aurel, în numele amândurora. Mă bucur că este apreciată şi contribuţia mea la prezentarea finală...

      Ștergere
  8. PETRE IAR BEA (PE TREI ARAB E A).
    FOARTE FRUMOASA PROBLEMA.FELICITARI AUTOAREI.
    APROPO. NICI LA ASTA N-AM FOST AJUTATA.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am avut niciodată vreo îndoială că la umbra misteriosului "bolnav de cuvinte încrucişate" creşte o floare cu parfum... enigmistic (nu enigmatic)! :)

      Ștergere
  9. Petre iara bea (pe trei arab e a)
    Ce simpatica! Simona parca pune literele intr-un joben, spune hocus-pocus, si gata problema!!
    Ii transmit si de data aceasta saptamanalele mele ganduri admirative.
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu tot săptămânalele mulţumiri din partea mea şi a "magicienei"!

      Ștergere
  10. Smechera folosirea formulei trei arab de catre Simona. Solutia: PETRE IARA BEA.
    O felicit ca de obicei pe aceasta autoare de axceptie, ale carei probleme imi inveselesc de la o vreme sfarsiturile de saptamana.
    Cu stima,
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să spun, Marius, şi mie îmi colorează blogul în prag de weekend...
      Sper să aibă puterea de a-ţi înveseli toate weekend-urile, de acum încolo!

      Ștergere
  11. Vreau sa fiu si eu prezent la intalnirea din fiecare saptamana cu Simona.
    PETRE IARA BEA - PE TREI ARAB E A
    Sa bea, dar doar asa, cat sa se simta bine...
    E o problema mai, cum sa spun, mai ghidusa a Simonei, dar la fel de valoroasa ca precedentele.
    Felicitari enigmistei mele preferate! Si blogului meu preferat, evident!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravos, Liviu, trebuie să-i arăt acest sfat şi soţiei mele. Am muncit să înlocuiesc capul celui din fundal cu capul meu şi, bucuros de felul în care mi-a reuşit, i l-am arătat. Mi-ar ocupa jumătate de pagină să scriu ce-a fost la gura ei, aşa încât... am umplut literele problemei care, iniţial, erau transparente. Şi uite-aşa, a rămas ghiduşia Simonei văduvită de o ghiduşie şi din partea mea care, cred eu, ar fi mărit coeficientul de distracţie în acest weekend.

      Ștergere
  12. Petre iara bea (pe trei arab e a)
    M-am distrat copios de problema asta. Le-am aratat-o si prietenilor mei care nu sunt rebusisti si au facut toti haz de ea, mai ales ca avem si un Petre cam bautor printre noi...
    S-au mirat cand le-am spus ca autorul e o femeie.
    Felicitari Simonei!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut armata în Galaţi şi avem doi prieteni gălăţeni, unul Petre iar celălalt Maricel (Simovici), pe care îi cam protejam. Ei, din cauza acelui Petre, care parcă pocnea din degete şi îi venea băutura, suferea şi celălalt, care era primul chestionat când tizul meu (beat) făcea câte o boroboaţă, amândoi locuind în acelaşi bloc. Nu cred că e vorba de acelaşi Petre, pe care eu l-am cunoscut cu 37 de ani în urmă...
      Cât despre distracţie, mă bucur că eu şi Simona v-am înveselit weekend-ul!

      Ștergere
  13. După veselia generală din acest weekend, staţi să vedeţi ce urmează vineri...

    Mulţumesc, atât eu cât şi Simona, pentru aprecieri şi vă aşteptăm weekend-ul următor!

    RăspundețiȘtergere