IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

sâmbătă, 16 februarie 2013

DACĂ AM ÎNTÂRZIAT CU O ZI... SIMONA NU MĂ PRIVEŞTE CU OCHI BUNI

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

31 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Aţi respectat cheia deducţia e bună (supraveghetor=securist), numai că soluţia e alta.

      Ștergere
  2. A-IOC/H-IDEM/O-NICI = AI OCHI DEMONICI
    Frumoasă, dar accesibilă!

    RăspundețiȘtergere
  3. AI OCHI DEMONICI (a-ioc-h-idem-o-nici)
    Ne-am intalnit vineri seara ca de obicei, dar Simona... ioc! Dar azi am regasit-o si... ni se pare o problema absolut fantastica, n-o spunem numai sa ne aflam in treaba.
    Si prezentarea e super!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a scos dintr-o stare de angoasă răspunsul vostru! Mai ales începutul, care mi-a smuls un hohot de râs...
      Mulţumesc!

      Ștergere
  4. AI OCHI DEMONICI. Foarte reuşită problema, mi-a plăcut mult! Inclusiv reprezentarea, foarte inspirată! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E grea de tot problema asta a Simonei. Presupun ca e vorba de ochi ori ochisori, dar nu-mi iese nimic. Revin daca reusesc ceva.
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a satisfăcut faptul că ai scris ceva şi n-ai trecut nepăsător peste postare. De curiozitate, vezi răspunsul meu la problema Simonei publicată azi de Claudiu. Te respect, Ovi!

      Ștergere
  6. La început am crezut că SE UITĂ CHIORÂŞĂ (Văzusem O-RASĂ). În paralel vedeam şi filmul cu Nicolas Cage vampir, iar privirea lui m-a făcut să caut alte negări, alte soluţii. Am ajuns la
    AI OCHI DEMONICI (O mai fi chemând-o şi Monica?)
    A-IOC-H-IDEM-O-NICI.
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  7. Datorită imaginii de fundal am găsit soluţia, fără să-mi dau seama cum. După ce am disecat-o, am rămas interzis. Câtă imaginaţie poate avea Simona! Sunteţi un cuplu formidabil. Vă felicit din toată inima pe amândoi!
    A-IOC/H-IDEM/O-NICI = AI OCHI DEMONICI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un cuplu în ce priveşte colaborarea, bănuiesc că ai gândit, Fabian...
      Interesant cum ai găsit soluţia numai privind imaginea!

      Ștergere
  8. AI OCHI DEMONICI (A-IOC-H-IDEM-O -NICI)
    Simona vine intotdeauna cu idei care surprind (cel putin pe mine). Remarcabila e si prezentarea, ochiul acela chiar pare demonic!
    Felicitari la puterea a doua, deci!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  9. AI OCHI DEMONICI
    Titlul mi-a spus ca e vorba de ochi, asa ca am mers cu incapatanare inainte, chiar daca la formula "ioc" nu m-am gandit deloc. Mai departe... a curs relativ acceptabil, adica fara sa am... insomnii, cum se intampla adesea cu problemele Simonei. Prezentarea e sugestiva, felicitari pentru amandoi!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  10. AI OCHI DEMONICI
    (A-IOC-H-IDEM-O-NICI)
    Superba problema, inspirata prezentarea. Felicitari sincere meritati amandoi!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  11. FOARTE GREA!
    AM GASIT ”AHO”. SUNT SIGURA CA ALA DE 4 LITERE E OCHI,DAR NU IESE DEZLEGAREA. AJUTORUL NU L-AM PRIMIT,ASA CA RENUNT.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ochiul "diavolesc" din imagine iti netezeste drumul spre solutie: AI OCHI DEMONICI (a-ioc-h-idem-o-nici)
    Excelent si gandita, si reprezentata. Simona pare inepuizabila, cu jocurile ei deosebite.
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ea, într-adevăr, pare inepuizabilă. Să văd la mine, cu prezentarea...

      Ștergere
  13. Ce prezentare superba! Si ce problema naucitoare: AI OCHI DEMONICI (A IOC/H IDEM/O NICI)
    Super!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  14. AI OCHI DEMONICI
    A IOC H IDEM O NICI
    Doamne, cata fantezie! Pentru mine a fost destul de grea, nu sunt asa grozav la dezlegari dar m-a ajutat mult si imaginea, care e bestiala, conforma cu solutia. Felicitari !
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba eşti grozav dacă ai dezlegat această problemă! Grozav şi felul în care ai caracterizat imaginea aleasă de mine...

      Ștergere
  15. E o ora mica din noapte / am raspuns la cateva probleme de pe blog, as vrea sa rezolv si problema Simonei dar nu stiu cum s-o incep. Ceva cu ochi, daca e vorba de privire si e un ochi fascinant in imagine, dar ma depaseste. Poate maine, daca nu veti da solutiile.
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ceva cu ochi... Păcat că n-ai reuşit să-i dai de cap! Ce să spun? Toată consideraţia că, la fel ca şi Ovi, măcar ai intervenit, recunoscând că te depăşeşte. De data asta, sincer, am întârziat special pentru tine, cu o zi, publicarea soluţiei, în speranţa că vei avea o revelaţie.
      Toată stima şi pentru tine, Doru!

      Ștergere
  16. Câtă diferenţă între mierea de azi şi biciurile de vinerea trecută la adresa mea. Poate, prin unele răspunsuri, am supărat, fapt pentru care îmi cer public scuze!
    Vă invit acum pe blogul lui Claudiu, are azi a publicat o problemă a Simonei, pe placul "insomniacilor"...
    Eu vă aştept vineri la întâlnirea cu Simona şi cu încă un video-hipocren, care sper să vă satisfacă exigenţele!

    RăspundețiȘtergere