IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 8 februarie 2013

DACĂ E VINERI, E SIMONA... LA FRIZERIE (Triverb)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

42 de comentarii:

  1. MAT UN DE ATÂTA = MĂ TUNDEA TATA
    Mai ușurică de data asta. În orice caz, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. NET-UN-D-E-ATATA=NE TUNDEA TATA
    Asta o fi solutia,ca vinerea te astepti la orice!
    Eugen M.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e soluţia, Eugen.
      Şi marţea te poţi aştepta la orice... pe blogul lui Claudiu.

      Ștergere
  3. MĂ TUNDEA TATA... :) Şi chiar se pricepea ;) Frumoasă problemă, felicitări autoarei!

    RăspundețiȘtergere
  4. MĂ TUNDEA TATA (MAT UN DE ATÂTA)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. MA TUNDEA TATA (mat un de atata)
    Faina si asta! O felicit pe autoare!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma tundea tata
    mat-un-de-atata
    De data asta am scapat fara insomnii la sfarsit de saptamana... Felicitari Simonei si dvs. pentru prezentare!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odihniţi-vă bine, urmează probleme din ce în ce mai grele, cu formule producătoare de insomnii...

      Ștergere
  7. MA TUNDEA TATA
    mat-un-de-atata
    Se vede treaba, domnule Patratica, ca postati o problema mai grea (dar grea-grea), una mai accesibila a Simonei, pentru a ne da mici "perioade de relas"... Felicitari si pentru prezentare!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai "certat" într-o postare recentă că am abandonat "relaţiile cu publicul"... Am scris ce s-a întâmplat şi, cu copy-paste, va aparea în dreptul fiecărui joc de vinerea trecută.
      Mulţumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
  8. NE TUNDEA TATA
    (NET-UN-DE/ATÂTA)
    Felicitări şi nimic mai mult de... atâta!
    E.DIAMANT

    RăspundețiȘtergere
  9. MA TUNDEA TATA
    mat un de atata
    E frumoasa, desi e mai usoara fata de problemele "de gabarit" ale Simonei. Dar avem si noi, dezlegatorii, un week-end mai linistit...
    Valceanu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am simţit, prin numărul mare de răspunsuri, că a fost uşurică. Stai să vezi ce vi se pregăteşte...

      Ștergere
  10. ma tundea tata - mat-un-de-atata
    Un pic mai accesibila, dar ingenios gandita. Felicitari!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  11. MA TUNDEA TATA (MAT-UN-DE-ATATA)
    Mai simpluta problema . dar are si ea farmecul ei.
    Felicitari Simonei!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  12. MA TUNDEA TATA
    MAT UN DE ATATA
    Frumoasa si asta. De remarcat si lucratura din prezentare!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  13. MA TUNDEA TATA
    mat un de atata
    Buna!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  14. MA TUNDEA TATA (mat-un-de-atata)
    Orice problema a Simonei isi are smecheria ei... Va felicit pe amandoi!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Nu-i nimic, d-nă Huc, persevărând învăţaţi. Mă bucur că nu abandonaţi ideea şi asta e bine. O precizare: toate soluţiile, la orice fel de joc enigmistic, trebuie să răspundă la titlu...

      Ștergere
  16. MA TUNDEA TATA
    E mai accesibila decat problemele cu care ne-a obisnuit Simona, dar e bine gandita si reprezentata. Va felicit!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  17. ma tundea tata - mat un de atata
    pare-mi-se ca e mai rezolvabila ca precedentele enigme ale Simonei. Macar ne mai tragem sufletul...
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
  18. mat-un-de-atata = MĂ TUNDEA TATA
    ... Pe mine mama, când eram mic!
    Mi-a plăcut atât problema, cât şi prezentarea.
    Vă admir pe amândoi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine mă duceau la "Ciufulici", dar eu ceream la frizeria din colţ. Îmi plăcea mirosul de ojă...

      Ștergere
  19. IATA SI UNA MAI ACCESIBILA DE LA ACEEASI AUTOARE. A MERS FARA AJUTOR. DE DATA ASTA. :D
    MAT-UN-DE-ATATA= MA TUNDEA TATA.

    RăspundețiȘtergere
  20. Cer scuze pentru întârzierea răspunsurilor, dar mă credeţi c-am uitat? Am dat drumul la comentarii, am primit nişte musafiri, am răspuns provocării lor la bere şi blogul nu m-a strigat...
    Felicitări pentru soluţiile corecte şi vă mulţumesc tuturor pentru vizită... şi înţelegere!

    RăspundețiȘtergere