IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

miercuri, 3 septembrie 2014

SCRABBLE: Partida 7 - Turul 7

Scrieţi depunerea la COMENTARII, până miercuri 10 septembrie, ora 12

21 de comentarii:

  1. Partida 7, Turul 7,
    I7 - BUFANTE - 131 pct
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  2. P7, T7, I7 FTAENU+B - BUFANTE - 131 pct
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. P7-T7:
    I7: FTAENU + B = BUFANTE = 131 puncte

    RăspundețiȘtergere
  4. P. HRISTODULO

    Pana la depunerea turului 7 felicitari d-lui Bogdan Vlad pentru SONTAG si rog schmbati termenul de 3 in 10 septembrie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulţumesc, secretul a constat în renunţarea la litera (valoroasă) F.

      Ștergere
    2. SONTAG e Sambata în germana. ;) .Domnul Vlad a depus ŞOTÂNG. Frumoasa gaselnita.

      Ștergere
    3. Pertida 7 Turul 7 ==>> I7 : BUFANTE = 131 puncte
      FTAENU + B

      Ștergere
    4. De fapt e ceva între sâmbătă (Samstag) şi duminică (Sonntag).

      Ștergere
  5. ADRIAN GRIGORIU

    P7 - T7 - A E F N T U + B; I7 - BUFANTE = 131 puncte

    RăspundețiȘtergere
  6. P. HRISTODULO

    P7 - T7 - A E F N T U + B ; depunere: I7 - BUFANTE = 131 puncte

    RăspundețiȘtergere
  7. P7-T7: FTAENU + B; I7: BUFANTE = 131 PUNCTE

    Gheorghe Chisăr

    RăspundețiȘtergere
  8. P7-T8 F,T,A,E,N,U + B - I7, BUFANTE - 131 PUNCTE.

    Cristian Rotariu

    RăspundețiȘtergere
  9. P7--T7--F,T,A,E,N,U+B-->I7:BUFNEAU=131p.

    RăspundețiȘtergere
  10. P7--T7--F,T,A,E,N,U+B-->I7:BUFNEAU=131p.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dana, acum am observat, ai un U în plus!!! Ai făcut-o special sau a fost o neatenţie?
    Sunt nevoit ca data viitoare să-ţi scad punctajul acestui tur....

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost o neatentie.....am crezut ca-i marti si cand mi-am dat seama ....am depus din fuga fara sa verific.Acum am vazut......am vrut sa pun BUFANTE.....

    RăspundețiȘtergere