IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 23 noiembrie 2012

DACĂ E VINERI... E SIMONA - GOSPODINE LA BUCĂTĂRIE (Triverb)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

29 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ei, nici aşa, domnule Roman, să gătească gospodinele urşi!!! Logica, conform cheii, conduce şi la această dezlegare, numai că soluţia corectă e mai plauzibilă...

      Ștergere
    2. Nu, S-ul nu e legat cu R, numai cu I, conform desenului!
      Miki

      Ștergere
    3. Tocmai ce spuneam că mi-e dor de cârcotelile tale...
      Aşa e, Miki, ai dreptate!

      Ștergere
  2. Am asteptat cu nerabdare postarea problemei Simonei. Cred ca am rezolvat-o destul de repede:
    ELE GATESC ARDEI (e-legat-es-ca-r-de-i).
    Titlul m-a ajutat iar foarte mult, mi-am dat seama imediat ca primul cuvant e ele, adica gospodinele. Foarte nastrusnica legarea literelor cu lanturi. Tare de tot si conceperea problemei, si reprezentarea sa. Superb!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Miki! Mi-e dor de cârcotelile tale şi cred în curând am să-ţi întind o capcană. Am o idee, dar deocamdată e în faza de coacere. Sper să dea în pârg mai devreme de... 1 aprilie, poate luna asta, cealaltă...

      Ștergere
  3. E vineri azi, deci e... Simona!
    ELE GATESC ARDEI, adica e legat (cu lantul) es ca r de i (tot cu lantul)!
    Excelent gandita si redata! Simona chiar scoate aceste probleme pe banda rulanta? Noi suntem niste admiratori constanti ai jocurilor ei.
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu, şi de aceea vă apreciez, Simona e o compunătoare de excepţie!
      Şi cum grupul meu preferat nu mă dezamăgeşte, mă laudă şi pe mine pentru redare. Nu e chiar uşor, pentru un profan în design ca mine, să sugereze în imagini ceea ce propune autorul/autoarea, Claudiu ştie de ce... Uneori reuşim, alteori mai puţin, important e că ne străduim,
      Mulţumesc prietenilor hunedoreni pentru aprecieri!

      Ștergere
  4. ELE GĂTESC ARDEI (E-LEGAT-ES-CA-R-DE-I)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  5. O problemă superbă, cu o ligamentare perfectă, și cu o realizare de excepție.
    E-LEGATA-ES-CA-R-DE-I = ELE GĂTESC ARDEI.
    Felicitări, dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. ELE GATESC ARDEI.
    AM PRIMIT UN MIC AJUTOR LA ARDEI. NU INTELEGEAM CUM SE LEAGA.
    O ALTA PROBLEMA FOARTE FRUMOASA!
    POATE CA SUNT EU EXTREM DE APRECIATIVA LA ADRESA MULTOR AUTORI,DAR CE SA FAC DACA IMI PLAC?
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convins că şi tu placi tuturor prin consecvenţa cu care le rezolvi jocurile. Mie, cel puţin, îmi eşti foarte dragă. N-am vrut să scriu chiar că te iubesc, de frica "bolnavului de rebus", despre care nu mi-ai scris dacă îl cunosc sau mă cunoaşte...
      Sărutări de mâini!

      Ștergere
    2. TE CUNOASTE SI IL CUNOSTI. V-ATI INTALNIT CANDVA PE LA O REVISTA. PRIN 95 SAU 96. ASTA O SPUN DIN CE STIU CA MI-A POVESTIT. SI SUNT MULTE ALTE POVESTI FRUMOASE,DAR NU O SA-L DAU ACUM IN VILEAG. CRED CA SE VA DA SINGUR.
      :D

      Ștergere
  7. Ma uit ca... la poarta noua la problema asta. Stiu ca voi ramane masca la vederea solutiei, dar deocamdata... zic pas. Poate voi reveni. Ma incurca lanturile, nu stiu cum sa le interpretez.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut că ai revenit şi te-ai descurcat.
      Felicitări pentru tenacitate, Amethist!

      Ștergere
  8. Ele gătesc ardei (E legat ES ca R de I).
    Chiar dacă n-am mai intrat de ceva timp pe bloguri, observ că activitatea a rămas la fel de intensă. Iar problema prezentată mai sus este una superbă.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc că l-ai "călcat" şi pe PĂTRĂŢICĂ, la revenire, Radu. Activitatea a rămas la fel de intensă, dar ne confruntăm şi noi cu lipsa de timp (probleme personale, activităţi casnice etc. etc.) şi mai întârziem ba cu o postare, ba cu răspunsurile, deh, suntem şi noi oameni, avem şi altele pe cap...
      Problema, dealtfel ca toate jocurile Simonei, într-adevăr e superbă. Merită din plin felicitările tale, pentru care îţi mulţumesc eu în locul autoarei!

      Ștergere
  9. Cred ca i-am dat de capat in sfarsit acum, duminica. ELE GATESC ARDEI - e-legat-es-ca-r-de-i.
    Va marturisesc ca greu, foarte greu. Dar satisfactia e cu atat mai mare. Problema e la inaltime si ca si conceptie si ca prezentare. Sincere felicitari!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e, Aurel, cu cât te chinuie mai mult o problemă, cu atât e satisfacţia mai mare când îi dai de cap. Mă bucur că ţi-a ieşit şi că ai apreciat şi prezentarea. Mulţumesc!

      Ștergere
  10. De vineri am facut o fixatie pentru problema asta. Abia azi m-am dumirit. ELE GATESC ARDEI e solutia, adica e legat es ca r de i. M-au incurcat teribil lanturile, credeam ca trebuie sa le folosesc in rezolvare, dar nu-mi iesea nimic.
    Problema e gandita la cote maxime! Ganduri admirative autoarei, ca intotdeauna!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intenţia mea n-a fost aceea de a încurca ci, prin folosirea lanţurilor, să prezint cât mai sugestiv legătura. Dacă ele mai rău te-au încurcat, înseamnă că nu prea mi-a ieşit. Poate la următoarele...
      Gândurile tale admirative, cred că sunt deja în folderul cu impresii al Simonei.

      Ștergere
  11. ELE GATESC ARDEI
    E-LEGAT-ES-CA-R-DE-I
    Este o noua lectie de enigmistica expusa de Simona, secondata de o reprezentare pe masura. Va felicit pe amandoi.
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A crescut inima în mine! Să înţeleg, din comentariul tău, că doamna profesoară de enigmistică, Simona, şi "domnul profesor de art-design" (ha,ha,ha...), PĂTRĂŢICĂ, expun lecţii pe blog? Nici că se putea o apreciere mai măgulitoare ca aceasta...
      Mulţumim, Leon!

      Ștergere
  12. Solutia: ELE GATESC ARDEI (e-legat-es-ca-r-de-i)
    O problema exceptional gandita si reprezentata. Nu scriu vorbe in vant!
    Simona surprinde mereu prin formule noi, creand probleme de o valoare incontestabila.
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum să scrii vorbe în vânt, când chiar aşa este. N-o spui numai tu sau eu, Marius, Simona e o industrie în materie de enigmistică şi, după părerea mea, ar putea deveni chiar un brand. Zi că n-am dreptate...

      Ștergere
  13. Am reusit abia azi (cred ca pe ultima suta)sa rezolv aceasta problema a Simonei: ELE GATESC ARDEI (E LEGAT ES CA R DE I). Eram foarte nervos cand v-am trimis primul mail fiindca nu stiam efectiv de unde sa incep. Acum realizez cat de ingenios este gandita si redata problema. Felicitari.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine mai târziu decât niciodată, spune o vorbă... Cum am punctat mai sus, satisfacţia nu e deplină când soluţia vine imediat, fără măcar puţin efort de gândire. Ca să nu mai zic că atunci când eşti pe punctul de a abandona şi în final, totuşi, reuşeşti, EVRIKA scrie pe buzele tale...
      Şi uite-aşa încep să curgă laudele la adresa Simonei şi (uneori) la cea a lui PĂTRĂŢICĂ... :)))))))))))))

      Ștergere
  14. Până vineri, vă las în compania blogului păstorit de Claudiu, care astăzi a postat o superbă problemă aparţinând autoarei noastre preferate, Simona FLOREA.
    Dezlegare plăcută!

    RăspundețiȘtergere