IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 9 noiembrie 2012

DACĂ E VINERI... E SIMONA! - ÎN BRAŢELE LUI MORFEU (Triverb eliptic)

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate după 48 ore.

30 de comentarii:

  1. MARTA-I AȚIPITĂ (MĂR TĂIAT ȘI PITĂ)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  2. MAR TAIAT (S)I PITA - MARTA-I ATIPITA
    Superbe sunt si problema, si prezentarea! Coaja aia rumena e foarte apetisanta. Simona, cu ideile ei fermecatoare si dvs., domnule Patratica, cu blogul atat de colorat si imbietor, faceti impreuna o echipa intangibila. Felicitari din toata inima!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai pus în încurcătură, Amethist, nici nu ştiu la ce să-ţi răspund mai întâi. Cred că cel mai potrivit este să-ţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi să promit că nu vom coborî ştacheta!

      Ștergere
  3. MARTA-I AŢIPITĂ (măr-tăiat-şi-pită); cred că nu e prima dată când o felicit pe talentata noastră enigmistă, mai ales că şi eu, recunosc, ca unul mai vechi, am publicat multe perle la viaţa mea...un lucru e cert: merită toată admiraţia noastră!

    să nu-l uităm nici pe pătrăţică: la înălţime!

    nelu roman - sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e prima dată, domnule Roman, ştiu că vă place Simona...
      Mă bucur că nu l-aţi uitat şi pe PĂTRĂŢICĂ, mulţumesc!

      Ștergere
  4. Marta-i atipita - mar taiat (s)i pita
    Ce problema frumoasa! De fapt, toate jocurile Simonei sunt fara cusur. Si reprezentarea se ridica la inaltimea problemei.
    Sandu I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place ceva la tine, Sandu, şi anume felul în care semnezi: Sandu I...
      Gândeşti că semnează un rege pe blogul meu!!! :)))))

      Ștergere
  5. Oare aiasta-i pita de Maramu'? Ca tare-i faina si bine coapta. Ne-am adunat ca de obicei vineri la o cana de vin negru, pentru a ne dedulci cu problemele Simonei. Nu ne-am caznit din cale-afara de data asta dar problema ne-a placut tuturor: MARTA-I ATIPITA, solutie obtinuta din mar taiat si pita. Simona si blogul dvs. au devenit prietenii nostri de vineri seara. Felicitari!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, e pită din zona Hunedoarei... :)))))))))))
      Eu "m-am adunat" la un pahar (hai, două...) de vin alb, pentru a vă răspunde la frumosul comentariu. Nici eu nu m-am căznit din cale-afară, întrucât, după ce am citit "capitolul I" din povestea grupului, mi-aţi devenit şi mai dragi.
      Mi-ar plăcea să stăm împreună la o cană de vin negru, iar voi să-mi daţi sugestii cam ce-aţi dori să mai conţină acest blog...
      Hai noroc!

      Ștergere
  6. MAR TAIAT (S)I PITA
    MARTA-I ATIPITA
    MAGNA CUM LAUDE!
    Lica MADARAS

    RăspundețiȘtergere
  7. MARTA-I ATIPITA (mar taiat Si pita)
    O problema care-ti excita si neuronii, si papilele gustative. Am mai spus-o: am devenit dependent de seara de vineri, cand am intalnire cu problemele de vis ale Simonei pe Blogul minunat al d-lui Patratica. Felicitari voua!
    Edip

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am devenit dependent de voi şi de Simona vinerea...
      Mulţumesc, Edip!

      Ștergere
  8. MĂR TĂIAT (Ș)I PITĂ
    MARTA-I AȚIPITĂ
    Problemele Simonei au devenit eterne motive de minunare si bucurie pentru mine. Ce bine ca avem o enigmista ca ea! Si prezentarea problemei este foarte reusita. Deci va felicit si va admir!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar că e minunat să o avem pe Simona! Îmi dă ea uneori bătăi de cap în a-i reprezenta problema, dar o fac cu plăcere...
      Mulţumesc în numele amândurora!

      Ștergere
  9. MARTA-I ATIPITA - MAR TAIAT (S)I PITA
    Iar o problema de toata frumusetea a Simonei! Si prezentarea e pe masura, cu pita aceea pe care mi-o imaginez raspandind arome ademenitoare. Felicitari si... la buna intalnire!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu s-a inventat încă site-ul care să răspândească arome, altfel nu aş fi ratat oportunitatea de a vă satisface simţul olfactiv cu aburul degajat de apetisanta pită.
      Un anunţ când ai drum prin Bucureşti şi gata întâlnirea...
      Se găseşte oricând ceva la rece...
      Numai bine!

      Ștergere
  10. PETRE HRISTODULO

    MAR TAIAT SI PITA - S = MARTA-I ATIPITA

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce pita imbietoare!
    MARTA-I ATIPITA (MAR TAIAT sI PITA)
    Simona ne demonstreaza inca o data (oare a cata oara?) talentul si fantezia ca enigmista de prima clasa. E inzestrata intr-adevar cu un har aparte. Felicitari!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitările vor ajunge cu siguranţă la Simona.
      Am, însă, o curiozitate: n-ai găsit soluţia la cealaltă problemă, publicată odată cu aceasta a Simonei, sau ai vrut să mă menajezi pentru grupul de trei litere neanagramat?

      Ștergere
  12. MAR TAIAT (S)I PITA - MARTA-I ATIPITA
    Excelenta problema, si reprezentata la fel de frumos. Este blogul cel mai atragator, fiind asa colorat, de-ti ia ochii. Iar problemele Simonei il fac irezistibil!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impresia ta despre blog, Leon, mă flatează. Dacă ai cumva vreo sugestie de îmbunăţire a conţinutului, te rog şi pe tine s-o spui.

      Ștergere
  13. Marta-i aţipită - măr tăiat si pită
    Mi-a placut foarte mult problema asta. Va vizitez blogul destul de des fiindca imi place enigmistica, dar acum va scriu pentru prima oara.
    Cosmin, student

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fii binevenit printre prietenii blogului PĂTRĂŢICĂ, Cosmin!
      Mă bucur că frumuseţea acestei probleme te-a determinat să scrii şi un comentariu.
      Te aştept şi cu alte ocazii, chiar şi cu critici...

      Ștergere
  14. MAR TAIAT SI PITA= MARTA-I ATIPITA.
    FOARTE FRUMOS TRIVERB!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice apreciere de la tine, e o mângâiere pentru mine!
      Dar nu mi-ai spus dacă ai fost ajutată sau nu... :))))))

      Ștergere
  15. Îmi era teamă să nu fiu trimis, ca Mitică Dragomir, LA BRUTĂRIIIE... după prezentarea acestei probleme. :)))

    Vă felicit pe toţi pentru soluţiile corecte şi vă mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere