IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

sâmbătă, 16 martie 2013

DACĂ E VINERI... SIMONA AŞTEAPTĂ MENIUL

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

38 de comentarii:

  1. IORDACHE FALSIFICAT = I-OR DA CHEFAL ȘI FICAT.
    Incredibilă transformarea unui mare actor, într-un meniu copios. De fapt, n-ar trebui să mă mai mire așa ceva, deoarece știu ce-mi trimite și mie, și sunt probleme de o frumusețe rară.
    Felicitările le meritați din plin, amândoi, în egală măsură, pentru că imaginea postată știu că-ți aparține.
    Bravos!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele sunt de prisos, după o asemenea intervenţie, Claudiu. Mă rezum doar la atât: Mulţumim mult!

      Ștergere
  2. i.ti dai cardul de banca ! sper ca am rasups corect,nu m-am bagat la jocurile simonei pt ca le consideram prea grele pt mine

    RăspundețiȘtergere
  3. E corect ce spui tu, Arpi... dar numai după ce consumi ceea ce ai ales din meniu!
    Incorect e felul în care scrii... ÎŢI atrag atenţia că nu ai voie să-l desparţi!

    RăspundețiȘtergere
  4. iti da cardul de banca! greu cu mine

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie să gândeşti altfel, Arpi, Simona e complexă...
    Priveşte atent imaginea şi încearcă o conexiune cu titlul, de abia după aceea iei în calcul şi cheia. Eu nu-mi dau seama ce legătură ai făcut tu între imagine şi card... sunt sigur că ai citit titlul, te-ai uitat la cheie şi, prin deducţie, ai scris soluţia. Te asigur că la problemele Simonei, unii dezlegători gândesc zile întregi pentru a-i da de cap...
    Sfatul meu: studiază jocuri mai vechi ale Simonei (de pe blogul meu sau de pe cel al lui Claudiu), încearcă să le dezlegi, consultă apoi soluţiile şi, încet-încet, îţi vei da seama cam cum tratează ea enigmistica.
    Există un exemplu în acest sens, chiar printre prietenii lui PĂTRĂŢICĂ, o numesc aici pe Dana Huc, care a progresat enorm procedând astfel...

    RăspundețiȘtergere
  6. I-OR DA CHEFAL ŞI FICAT?
    (IORDACHE FALSIFICAT)

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohohoooo! Un oaspete de seamă!
      Bine ai venit în lumea lui PĂTRĂŢICĂ, Bogdane!

      Ștergere
  7. I-OR DA CHEFAL ŞI FICAT ? - IORDACHE FALSIFICAT
    Cred că trebuia să pui şi semnul întrebării, e mai firesc. De fapt este asemănătoare cu problema mea din Rebus Magazin nr. 24, cu soluţia: I-O DA PASĂRE? (IOD-APĂ-SARE). O altă cârcoteală mică: mi se pare bizară ideea ta despre "falsificat", hahaha. Sper că nu te superi. Oricum, problema e drăguţă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am însuşit critica, Rebusman, ţi-am răspuns în privat. Sper că m-ai înţeles...

      Ștergere
  8. Ne-am dat seama de la inceput ca actorul reprezentat FALSIFICAT e Stefan Iordache, dar ne-am chinuit o vreme sa ajungem la solutie. Am reusit, ce-i drept, dar spre cantatul cocosilor, cand eram adormiti pe 3/4 cu totii, asa ca am amanat raspunsul pentru sambata, dupa ce ne trezim. Ne dregem acum cu o cafea fierbinte la Clubul S si va raspundem: IORDACHE FALSIFICAT (I-OR DA CHEFAL SI FICAT). Incredibil! Am convenit ca este o problema de exceptie, de nota 10 cu steluta! Meritati amandoi toate felicitarile posibile!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nota 10 şi pentru voi, membrii grupului HD, nu aţi lipsit niciodată la problemele Simonei...
      Respectele mele!

      Ștergere
  9. Am adormit cu problema asta in gand, fiindca ieri n-am reusit sa o rezolv, marturisesc asta. Pe actorul St. Iordache l-am identificat inca de ieri, dar... doar atat. Azi se pare c-am fost mai inspirat: I-OR DA CHEFAL SI FICAT (Iordache falsificat)
    E o problema de exceptie, cu o prezentare ce merita aceeasi apreciere. Felicitari sincere!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc starea de a te culca cu o problemă în gând, deci te înţeleg...
      Eşti supărat pe mine sau problemele îţi satisfac exigenţele, de nu ai mai "cârcotit" nimic?

      Ștergere
  10. I-OR DA CHEFAL ŞI FICAT? -Mai bine somon!
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  11. I-OR DA CHEFAL SI FICAT (IORDACHE FALSIFICAT)
    Nemaipomenita! Felicitari Simonei, care vine intotdeauna cu ceva nou. La fel si dv, domnule Patratica, meritati felicitari pentru prezentarea fantastica. E un joc a-ntaia!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  12. Domnule Patratica, de data asta n-am sa incerc sa VA TRAG DE LIMBA cerandu-va un mic ajutor, ca in saptamanile precedente. Am percutat ca imaginea deformata il reprezinta pe actorul Stefan Iordache, dar continuarea a fost mai grea. Am reusit, cu greu, sa gasesc solutia si ma simt tare mandru: IORDACHE FALSIFICAT -I-OR DA CHEFAL SI FICAT
    Rezolvarea m-a lasat gura-casca la propriu. Simona e sclipitoare! Si dvs. uimitor, cu imaginea creata! Va felicit cu toata admiratia!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
  13. IORDACHE FALSIFICAT
    I-OR DA CHEFAL SI FICAT
    O problema gandita si prezentata la inaltime!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai vreo metodă de a-mi urmări sau ghici mişcările, Aurel?
      Da, mă ridicasem de pe scaun să-mi îndrept oasele, aşa că eram în picioare când am lucrat la această problemă... :))

      Ștergere
  14. I-OR DA CHEFAL ȘI FICAT (IORDACHE -FALSIFICAT)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din câte am înţeles Simona a gândit acest joc în pat, înainte de culcare (nu în somn...), asta o să fac şi eu după ce răspund prietenilor de pe blog, o să merg la culcare şi o să adorm tot întrebându-mă cine oare se ascunde sub semnătura Anonim...

      Ștergere
  15. E foarte greu sa gandesti ca Simona, care cred ca viseaza enigmistica si in somn! Totusi, uneori am un pic de sansa. I-OR DA CHEFAL SI FICAT (Iordache falsificat).Excelenta enigma, la fel si imaginea cu chipul deformat al actorului.
    Mi-a placut foarte mult1!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahaha, tocmai am răspuns mai sus (în prima parte) ceea ce ar fi trebuit să scriu aici, Amethist...

      Ștergere
  16. I-OR DA CHEFAL ŞI FICAT?
    (IORDACHE FALSIFICAT)
    F E L I C I T Ă R I!
    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  17. O problema minunata, care m-a dat gata: I-OR DA CHEFAL SI FICAT (IORDACHE falsificat).
    Pentru imaginea distorsionata va felicit, domnule Patratica, iar pentru ideea problemei pe Simona. Un joc uimitor (parerea mea)!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu te felicit, Liviu, imaginea distorsionată n-a fost chiar dificil de realizat, în schimb interpretarea ei ca falsificată a fost o adevărată piatră de încerare, după părerea mea...

      Ștergere
  18. Iordache falsificat - I-or da chefal si ficat
    ce chestie tare! Felicitari!
    Valceanu'

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu o excepţie, toate răspunsurile au fost corecte.
    Aş dori, cu acest prilej să fac o reparaţie: Doamna Dana Huc mi-a solicitat să public un mic ajutor la această problemă, aşa cum am mai făcut-o şi u alte prilejuri. Tocmai când s-o fac, mi-a fost distrasă atenţia de la blog, am întrerupt şi, ulterior, am uitat. Scuzele mele, stimată doamnă!
    Dar nu-i nimic, astăzi pe blogul prietenului Claudiu, Simona apare cu o super-problemă, pe care vă invit să o dezlegaţi alături de ceilalţi prieteni ai celor două bloguri. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  20. trebu-ia sa imi dau seama cine e in imagile! mdaa

    RăspundețiȘtergere
  21. nu mai spuneti asa domnulule Patratica,...am un nume..fara ,,stimata doamna " ,va rog..:)).. sunt o simpla persoana care parca...m-ati ,,adoptat'' ..:),m-ati ,,crescut" :) aici si face imi placere sa intru pe blogul d-voastra.
    PS. dar solutia mea la aceasta problema?nu v-a placut?:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Am înţeles, Dana, e bine aşa?
    Valoarea ta e clar că a crescut şi am preferat ca răspunsul tău (e adevărat, amuzant) să nu apară...

    RăspundețiȘtergere