IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 8 martie 2013

DACĂ E VINERI... SIMONA NE CHEAMĂ LA MITING

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

31 de comentarii:

  1. Ţinând cont ca extremele cuvântului sunt mai întărite, m-am concentrat pe literele O si A şi am ajuns la soluţia:
    OPRI MULŢIMEA (O -PRIM-ULTIM-E-A)
    Remarcabil e faptul ca Simona a reusit sa inglobeze in aceeasi problema "extremele" prim si ultim, ceea ce nu e deloc usor. O felicit de 8 Martie! La fel si pe dvs. domnule Patratica, pentru imaginea sugestiva!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. Sara buna,
    Ne-am adunat pe la ora 17 la Clubul S (ne uitam unul la altul cu subinteles cand pronuntam acest nume), ca in fiecare vineri.
    Mai c-o bere, mai c-un vin/
    Ne-am infierbantat putin/
    Ne-am adus toti contributia/
    Si a rezultat solutia/
    OPRI MULTIMEA (O-PRIM-ULTIM-E-A)
    Prima si ultima litera au trebuit interpretate. Credem ca e destul de greu sa compui asa ceva. Dar daca te cheama S.F. se pare ca nu e deloc greu. Felicitari doamnei din partea intregului club S, de 8 martie!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut înfiinţarea noului cenaclu literar din cadrul Clubului S !!!
      Mi-a plăcut "prezentarea" soluţiei. Inspirată!

      Ștergere
  3. Simonei i-a stat gandul la miting de ziua lor, a doamnelor? ? Nu stiam ca e asa revolutionara!!
    OPRI MULTIMEA (o-prim-ultim-e-a)
    M-am dumirit destul de tarziu de solutie. Dar e iar o interpretare in stilul ei... O felicit, ca de obicei.
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  4. O-PRIM/ULTIM-E-A = OPRI MULȚIMEA.
    O problemă frumoasă, cu o ligamentare perfectă. În plus, îngreunată de... (știm noi cine), prin îngroșarea acelor litere, ca să ne trimită pe plaiurile ”LAT-ului”, sau ”GROS-ului”.
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să vezi ce-o să-ţi "îngreunez" eu ţie viaţa strângându-ţi un LAŢ GROS de gât pentru frumoasele cuvinte la adresa prezentării! :))

      Ștergere
  5. Domnule Patratica, cuvantul OPTIMA are vreo semnificatie, sau numai literele O si A? Chiar nu-mi iese nimic!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  6. Aurel. nici mie nu-mi iese nimic! Dar ai "percutat" ce-a raspuns dl Patratica?
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca mi-ati dat o idee:opri multimea - o-prim, ultim-e-a. E grea, dar frumoasa! Si dvs. ati raspuns smecher, dar eu m-am prins! Ha-ha! Hi-hi!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  8. NUMAI O SI A SUNT IMPORTANTE.
    INDICATIA ESTE PRETIOASA CHIAR DACA E CRIPTATA.
    :D
    O- PRIM- ULTIM- E- A= OPRI MULTIMEA.
    FOARTE GREU JOCUL, DAR CU INDICATIILE DE RIGOARE VENITE DIN DOUA PARTI,AM REUSIT SA-I DAU DE CAP.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am recunoscut în una din cele două părţi, şi asta mă bucură, SyroL...

      Ștergere
  9. Foarte, foarte greu m-am prins: OPRI MULTIMEA - O PRIM/ULTIM E A
    E dificil sa introduci "prim" si "ultim" intr-o singura expresie, si aia scurta, dar aici intervin talentul si intuitia Simonei. Si imaginea din fundal e sugestiva. Va felicit!
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cât mai greu prinzi "şpilul", cu atât e mai mare satisfacţia dezlegării...

      Ștergere
  10. OPRI MULTIMEA - O PRIM ULTIM E A
    AM contemplat jocul asta de vineri si doar azi mi s-a luminat mintea. Faina problema, desi la inceput chiar pare imposibil de abordat. Dar sa nu uitam ca autoarea e Simona, care uneori pare a fi "ermetica". Merita felicitari!
    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am inteles din raspunsul dv. ca trebuie interpretate doar literele O si A, dar din pacate nu mi-a iesit nimic inteligibil, asa ca nu va scriu ce am obtinut. Dar v-am scris sa vedeti ca v-am vizitat...
    Ovi -GL
    P.S. Cu Petre m-am mai intalnit de cateva ori, dar doar in trecere, ca m-ati intrebat de el. Doar ne-am salutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca de obicei, apreciez mult faptul că, într-un fel sau altul, arăţi că ai văzut problema...
      Salută-l pe Petre şi din partea mea atunci când vă mai întâlniţi!

      Ștergere
  12. OPRI MULŢIMEA (O prim/ultim e A)
    Mi-au trebuit aproape 3 zile sa ma dumiresc ce trebuie sa fac, de fapt. Felicitari Simonei pentru enigma si dumneavoastra, d-le Patratica, pentru raspunsul... ENIGMAtic, dar care mi-a fost de folos.
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a întâmplat şi mie să gândesc, printre picături, trei zile pentru a defini un cuvânt greu. Şi mie mi-a ieşit...

      Ștergere
  13. O problema dificila, care mi-a luat destul de mult timp de gandire. Am ajuns la solutia OPRI MULTIMEA (o prim-ultim-e-a). De fapt acum mi se pare simpla si frumoasa, dar m-a obsedat pana s-o rezolv. Simona suceste literele de te-apuca ameteala, dar in final n-ai cum sa recunosti ca... e asa cum zice ea!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca am uitat un "nu" esential in mailul trimis ieri. Rectific, deci: n-ai cum sa NU recunosti ca in final e asa cum zice ea!
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  15. OPRI MULTIMEA?....O PRIM...ULTIME..A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooooooo, felicitări d-nă Huc, aţi progresat enorm! Nu-i la-ndemâna oricui rezolvarea problemelor Simonei...

      Ștergere
    2. :)) Multumesc,...fara mici ,,comentarii,, care ,anumit le afisati la unele probleme dificile:)...cam greu de ghicit... imi plac ,,tragerile de limba,, pe care le afisati ...:) intentionat ...pentru a ghici ...noi acestia mai ...nestiutori:)...solutia.

      Ștergere
  16. Mă alătur şi eu urărilor, cu ocazia zilei de 8 martie, transmise Simonei!
    Aş completa cu Dana Huc, SyroL, Bianca şi tuturor soţiilor, mamelor şi fiicelor prietenilor lui PĂTRĂŢICĂ!
    În final, vă recomand excepţionala copertă literară a Simonei, prezentată la acelaşi nivel de prietenul meu, Claudiu, pe blogul lui. Pe vineri...

    RăspundețiȘtergere