IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 15 martie 2013

REVISTA PICILOR DIN EPOCA DE AUR - Enigmă de Cristian ROTARIU

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

22 de comentarii:

  1. AR-ICI/POGON-ICI = ARICI POGONICI.
    Superbă lucrătură!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Dacă tu o spui, Dane, mă bucur, pentru că şi mie mi s-a părut simpatic "porumbelul" scos pe gură de Ionuţ (Cristian Rotariu), la o masă "tovărăşească" şi l-am lucrat cu mare plăcere...

      Ștergere
  3. arici pogonici...(ar-ici,pogon-ici) simpatic! (mai ales că acolo am început enigmele...în anul 1955!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehe, parcă ieri, nu? :))
      M-aţi făcut să mă simt tânăr, domnule Roman. În zodia fecioarei a acelui an, vedea lumina zilei... PĂTRĂŢICĂ!!!

      Ștergere
    2. mă bucur să am vechimea...rebusistă a lui pătrățică, la vârstă (culmea, două...fecioare!)

      Ștergere
  4. p. hristodulo

    AR ICI POGON ICI = ARICI POGONICI

    RăspundețiȘtergere
  5. ar-ici, pogon-ici (frumoasa era revista asta!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, ai ceva ani, Anonimule!
      Am descoperit că suntem apropiaţi ca vârstă, rămâne restul...

      Ștergere
  6. ARICI POGONICI (AR -ICI/POGON - ICI)

    RăspundețiȘtergere
  7. AR ICI/POGON ICI - ARICI POGONICI
    Nu e ligamentata, ARICI e un cuvant de sine statator!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  8. ARICI POGONICI (AR-ICI-POGON-ICI)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  9. ar ici, pogon ici
    ARICI POGONICI... doar ca ii lipseste ligamentarea intre cele doua cuvinte ale solutiei.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihai, am vrut să fac o precizare de subsol în acest sens, dar am abandonat. Citeşte ce i-am răspuns lui Doru...

      Ștergere
  10. ARICI POGONICI.
    (ARI-ICI/POGON-ICI)

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar dacă ligamentarea nu s-a dovedit a fi perfectă şi am supărat pe unii dintre voi, mie mi s-a părut unul dintre cele mai drăguţe jocuri publicate până acum pe acest blog...
    Vă mulţumesc tuturor pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere