IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 1 martie 2013

DACĂ E VINERI ŞI 1 MARTIE... SĂ FIM DE ACORD CU SIMONA


Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

33 de comentarii:

  1. Domnule Patratica, nu ne puteti da un indiciu, cat de mic? Are vreo importanta culoarea literelor? Sau macar culoarea uneia din cele doua litere? Va rog frumos dezvaluiti un amanunt cat de mic, fiindca problema asta pare irezolvabila fara macar un "deget" de ajutor!
    Multumesc anticipat!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca am avut noroc la enigma asta a Simonei, fiindca mi-am focusat rationamentul exact pe "directia" solutiei: ÎNŢELEG RIPOSTA TA (in-t-e-le-gri-postata). Excelenta! Dar oare exista o problema a Simonei care sa nu fie etichetata astfel? Si imaginea din fundal e sugestiva, deci a rezultat o noua perla enigmistica, prin eforturi la patrat! Simona merita un buchet imens de flori pentru darurile minunate pe care ni le ofera saptamanal pe doua bloguri. Pentru asta o indragim cu totii, sunt sigur! O felicit din suflet de Martisor!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  3. Litera L din interiorul lui T este gri, domnule Patratica? Mi se pare esential sa stiu asta!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca am "biruit-o": INTELEG RIPOSTA TA (IN-TE-LE-GRI-POSTATA)
    Excelenta problema, perfect ligamentata, fara cusur! O felicit pe Simona nu numai pentru problema asta si pentru celelalte minunatii cu care ne delecteaza in fiecare vineri, ci si de 1 Martie! Nu uit nici de reprezentare, care e la inaltime, ca de obicei!
    Multumesc pentru micul ajutor, venit foarte prompt... Chiar daca n-ati afirmat, eu am INTELES (!) ca raspunsul la intrebarea mea e afirmativ...
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  5. ÎN-TE-LE-GRI-POSTATĂ = ÎNȚELEG RIPOSTA TA.
    Dar nu înțeleg, de ce tocmai astăzi a venit cu riposta. Nu i-a plăcut mărțișorul?
    :)))
    Simplu și frumos!
    Doar că, cineva, dar nu spun cine, a încercat să o îngreuneze dând cea mai vagă tentă de culoare gri, acelui L.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. ÎNȚELEG RIPOSTA TA (ÎN - TE - LE - GRI - POSTATĂ)

    RăspundețiȘtergere
  7. p. hristodulo

    INTELEG RIPOSTA TA (in t e le gri postata)

    RăspundețiȘtergere
  8. INTELEG RIPOSTA TA
    IN-TE-LE-GRI-POSTATA
    Foarte reusita! De fapt nu ma mai mir, frumusetea si varietatea formulelor folosite de Simona in jocurile ei nu mai reprezinta surprize pentru nimeni. Ii doresc o primavara inflorita, cu multe reusite!
    Liviu, Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  9. Sara buna!
    Iata-ne si azi adunati la Clubul S, cu condeiele ascutite. Am ajuns la urmatoarea solutie: INTELEG RIPOSTA TA (in-te-le-gri-postata). Ca de obicei, o felicitam pe autoare pentru problema frumoasa si dv. va multumim pentru ca ne puneti la dispozitie cu generozitate blogul dv. minunat si prietenos.
    Un buchet de ghiocei Simonei si o primavara senina tuturor!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu înfiinţaţi un Club S virtual? I-ar fi mai simplu Simonei să-şi ridice cadoul...
      Primăvară senină şi vouă... în format HD!

      Ștergere
  10. IN TE LE GRI POSTATA= INTELEG RIPOSTA TA.
    IN SFARSIT O PROBLEMA MAI USOR DE PATRUNS.
    MI-A PLACUT! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  11. INTELEG RIPOSTA TA
    IN TE-LE-GRI-POSTATA
    Ceva-ceva mai accesibila problema asta a Simonei. Dovada, si eu am reusit s-o dezleg in intregime. O felicit pe autoare!
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări, Ovi! Nu mi-ai mai vorbit de mult despre colegii tăi. Îi mai implici? Petre mai prestează?

      Ștergere
  12. Am citit ce i-ati raspuns lui Doru... si am profitat si eu, ajungand la solutia INTELEG RIPOSTA TA (in-te-le-gri-postata). Cu acel mic ajutor n-a mai fost atat de grea.
    Frumoasa, ligamentata perfect, felicitari!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
  13. INTELEG RIPOSTA TA (IN-TE-LE-GRI-POSTATA)
    Frumoasa, cu ceva mai putina bataie de cap ca de obicei, dar nici simpla nu mi s-a parut. Felicitari autoarei si celui ce a reprezentat-o.
    Valceanu'

    RăspundețiȘtergere
  14. ÎNŢELEG RIPOSTA TA (ÎN-TE-LE-GRI-POSTATĂ)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  15. INTELEG RIPOSTA TA
    (in-te-le-gri-postata)
    Foarte inspirata! Felicitari!
    Leon

    RăspundețiȘtergere
  16. ÎNŢELEG RIPOSTA TA.
    (ÎN-TE-LE-GRI-POSTATĂ)
    Dacă este pe blog este...postată!
    Felicitări!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  17. INTELEG RIPOSTA TA
    IN TE-LE-GRI-POSTATA
    Ce firesc si fara cusur curge textul la problemele Simonei!
    Mi se pare si asta o problema foarte reusita.
    Amethist

    RăspundețiȘtergere
  18. înţeleg riposta ta (in-te-le-gri-postata)
    Mi-a placut foarte mult jocul asta al Simonei, chiar daca n-a fost chiar asa usor de dezlegat.
    Eu le arat intotdeauna si colegilor mei de la camin jocurile de pe bloguri care-mi plac mai mult.
    Va doresc tuturor o primavara cat mai frumoasa!!!
    Cosmin (student)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi ţie, Cosmin!
      Mă întreb ce-o să apară în paranteză atunci când vei termina facultatea?

      Ștergere
  19. Dacă micul meu ajutor v-a slujit unora, nu face decât să mă bucure...
    Ia să vedeţi ce v-a pregătit Simona azi pe blogul prieten, păstorit de Claudiu Sofrone!
    Până vineri, vă doresc dezlegare plăcută la celelalte jocuri!

    RăspundețiȘtergere