IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

vineri, 22 martie 2013

DACĂ E VINERI... SIMONA ÎŞI FACE PROBLEME CU INSTALATORII

Click pe imagine pentru a o mări !
Scrie soluţia la COMENTARII, apoi apasă PUBLICAŢI !
Comentariile şi răspunsurile vor fi publicate între 48 şi 72 ore.

32 de comentarii:

  1. LA SCARĂ REDUSĂ FĂRĂ = LASCĂR ARE DUȘ AFARĂ
    Frumoasă combinație, chiar dacă mi s-a părut accesibilă. Bine, nu vorbesc în numele tuturor, să fim înțeleși de la bun început.
    Dar, ca de obicei, pentru ligamentarea fără hibă și prezentarea minunată (cu indicații importante pe fundal), eu transmit tandemului de vineri, FELICITĂRI, sincere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare găselniţa cu "tandemul de vineri" şi reciproca "tandemul de marţi", probabil... :)

      Ștergere
  2. LA SCARA REDUSA FARA=LASCAR ARE DUS AFARA !GRACIAS MAESTRE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ajutorul pe care ţi l-am dat ţie, Arpi, l-am dat şi celorlalţi, la indigo...

      Ștergere
  3. La scara redusa fara - LASCAR ARE DUS AFARA
    Marturisesc ca am vrut sa va intreb daca cele trei sunt sigur scari, pentru a sti cum sa ma gandesc. Am facut o serie de incercari, dar m-am prins ca ultimul cuvant e "afara" deci acel minus urma sa fie "fara". Si am rezolvat-o de la dreapta spre stanga, ca alte probleme de-ale Simonei. Sigur ca m-a ajutat si fata facand dus din fundal... Grea, dar faina! Felicitari!
    Marius D., Cluj

    RăspundețiȘtergere
  4. OSCAR ARE DUŞ AFARĂ.
    (O-SCARĂ-REDUSĂ-FĂRĂ)
    Pe vremea asta!?
    O nouă enigmă demnă de un...OSCAR!
    Felicitări autoarei şi... scenografului!

    Emil DAMIAN

    RăspundețiȘtergere
  5. Domnule Patratica, nu stiu cum sa tratez problema asta. Cele trei dimensiuni, dupa modul de scriere, reprezinta niste scari, ca la harti, de exemplu? Deci se foloseste cuvantul scara ?
    Nu dati o mana de ajutor dezlegatorilor?
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  6. LASCĂR ARE DUŞ AFARĂ (LA-SCARĂ-REDUSĂ-FĂRĂ)
    Gh. Gându

    RăspundețiȘtergere
  7. Ziua buna,
    Nu ascundem ca ne-am adunat si aseara, ca de obicei, la Clubul S, dar de data asta n-am reusit, spre necazul nostru, sa dam de cap problemei Simonei. Abia dupa ce ati raspuns acelui dezlegator am inteles din raspunsul dv. ca se folosesc "fara" si "scara". Si da-i, si da-i, cu totii. In final, iata raspunsul nostru: LASCAR ARE DUS AFARA (la scara redusa fara), adica la scara mai mica dintre cele afisate e semnul minus. Eeee... grea problema, dar dupa rezolvare nu mai pare asa grea. Va felicitam pe amandoi!
    Grupul HD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După rezolvare, ca după război... Toţi suntem eroi, nu contează cât ne-am bătut capul sau cât am luptat. Important e că am izbutit...

      Ștergere
  8. LASCAR ARE DUS AFARA (la scara redusa fara)
    Ca sa rezolvi o problema de-a Simonei trebuie musai sa gandesti ca ea, altfel... E tare si asta! Felicitari pentru amandoi!
    Miki

    RăspundețiȘtergere
  9. RACORD ARE DUS AFARA
    RACORD A,R, E DUS AFARA ramane un COD?...uff,.nu mai stiu cum sa le potrivesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru ajutor!
    LASCAR ARE DUS ACASA
    LA SCARA REDUSA FARA
    Excelent si gandita, si oferita privirii. Va felicit pe amandoi.
    Mihai G.
    P.S. Am invatat sa fiu f. atent la raspunsurile dumneavoastra "codificate", atunci cand sunteti rugat sa ii ajutati pe dezlegatori.

    RăspundețiȘtergere
  11. LASCĂR ARE DUŞ AFARĂ

    Uf, o zi mi-a luat!

    Bogdan VLAD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar ai rezolvat... ar suna continuarea versificată!
      Uf, un minut mi-a luat! :))

      Ștergere
  12. LASCAR ARE DUS ACASA
    LA SCARA REDUSA FARA (adica minus)
    Ce profund gandita e! Si reprezentarea la fel! Sunt de admirat intotdeauna problemele acestui tandem!

    Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuze, am scris ACASA in loc de AFARA, ma gandeam la casa , daca e in curte instalatia... Scuze! LASCAR ARE DUS AFARA, deci!
    Tot eu, adica Edip, Buc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acum, vad si eu scarile si minusul de la scara cea mai mica. DEDUC DECI CA ULTIMUL CUVANT E "AFARA", adica in curte, conform titlului. Dar cum sa interpretez acele scari... ma depaseste. Totusi v*am scris, sa vedeti ca m*am chinuit o vreme, dar... poate altadata voi putea mai mult.
    Ovi -GL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca şi Dana Huc, te-ai descurcat cu finalul, ai găsit şi scara... mai era puţin. Poate data viitoare...

      Ștergere
  15. Tinand cont de indicatiile dvs. am ajuns la forma ... ARE DUS AFARA , deci A REDUSA FARA, apoi am pus SCARA fiindca de scara era vorba, am obtinut deci SCARA REDUSA FARA, adica ...SCAR ARE DUS AFARA si mai lipsea doar un LA.
    LASCAR ARE DUS AFARA. V-am scris, pas cu pas, cum am judecat-o. Dar de vineri pana la ora asta au trecut doua zile, deci mi-a trebui ceva timp sa-i dau de capat. Va felicit pentru problema asta deosebita!
    Aurel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce simplă pare deducţia pentru cel care citeşte... şi cât trebuie să-ţi frămânţi neuronii până să-i dai de capăt, tu ca dezlegător!

      Ștergere
  16. Dupa doua zile si jumatate de incercari (ei, nu chiar intregi!), se pare ca i-am gasit "chichirezul": LASCĂR ARE DUŞ AFARĂ (la scara redusa fără).
    Înca o "nebunie" Simona - Patratica! Va felicit!
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  17. Apropo de "tandemul de vineri", săptămâna asta se va transforma în "tandemul de lunea viitoare", motivaţia fiind sărbătorile pascale ale creştinilor catolici, eu fiind unul dintre ei.
    Dar până atunci, aveţi mâine "tandemul de marţi", cu o problemă, din câte zice Claudiu, mai uşurică...
    Pe luni!

    RăspundețiȘtergere