IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

luni, 27 aprilie 2015

CEARTĂ - Enigmă de Costel ANDREESCU

Click pe imagine pentru a o mări
Scrieţi soluţia la COMENTARII, apoi apăsaţi PUBLICAŢI
Comentariile şi răspunsurile, săptămânal

20 de comentarii:

  1. Ciorovăieli (ciori, oval, ie).
    Forma de plural nu prea se potriveşte cu formularea din titlu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ciorovăiala este o ceartă uşoară, mai multe ciorovăieli pot constitui o CEARTĂ mai amplă... :)))
      Ai dreptate, Matei, a fost o scăpare pe care n-am găsit timp s-o repar. Mea culpa!

      Ștergere
    2. Nu va asumati o eroare care nu va apartine. Vinoat sunt EU, autorul. Imi cer scuze tuturor celor care au avut greutati din aceasta cauza.Multumesc si celor ce au semnalat neconcordanta.
      Cu deosebita consideratie,
      Costel ANDREESCU

      Ștergere
    3. Totuşi eroarea îmi aparţine. Se întâmplă oricui să greşească. Eu trebuia să văd greşeala şi să modific. M-am mulţumit doar cu verificarea corectitudinii problemei. Asta e...

      Ștergere
  2. CIORI OVAL IE CIOROVAIELI Nu CERTURI pentru cuvantul-titlu?

    RăspundețiȘtergere
  3. P. HRISTODULO

    CIORI + OVAL + IE = CIOROVAIELI

    RăspundețiȘtergere
  4. CIOROVĂIELI (CIORI+ OVAL +IE)
    Se respectă regula epenteticului până la capăt: un cuvânt introdus în altul și amândouă într-un al treilea cuvânt.

    RăspundețiȘtergere
  5. CIOROVĂIELI (cior OVA ie Li)
    Titlul trebuia pus CERTURI, la plural, aşa cum rezultă şi soluţia.
    Mihai G.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu scuze pentru chixul din titlu, PĂTRĂŢICĂ vă mulţumeşte pentru participare!

    RăspundețiȘtergere