IMPORTANT! Clasamentul concursului „Dezlegătorul anului” se poate accesa din meniul de mai sus.

marți, 7 aprilie 2015

SCRABBLE: Partida 9 - Turul 13

Scrieţi depunerea la COMENTARII până duminică 12 aprilie, ora 12

23 de comentarii:

  1. P. HRISTODULO

    P9 - T13 - A I L O R T X; K3 - LAX = 48p

    RăspundețiȘtergere
  2. Partida 9 - Turul 13
    AXASERATI = 29 pct.
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  3. Partida 9 - Turul 13
    M6 - AXO = 46 pct.
    Victor STOIAN

    RăspundețiȘtergere
  4. ADRIAN GRIGORIU

    P9 - T13 - K3 - LAX = 48p

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că merge şi m5: RIXA = 50 p.
    Era frumos m3: LARIX ...

    RăspundețiȘtergere
  6. daca nu merge LARIX ,pun:
    14 A:TAXI=46P.

    RăspundețiȘtergere
  7. P9-T13: RIXA = 50 puncte

    Gheorghe Chisar

    RăspundețiȘtergere
  8. P. HRISTODULO

    TOTI CEI CARE DEPUN RIXA SAU RIXO DUPA ACEASTA DATA SI ORA NU SE VOR LUA IN CONSIDERARE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu, termenul e până duminică la 12.
      Corect ar trebui să se anuleze aceste depuneri şi să se facă o nouă extragere de litere pentru turul 13,

      Ștergere
    2. Totul e în regulă!
      Am rugat în privat pe singurii care nu trimiseseră depunerile, Gheorghe Chisăr şi Dana Huc, să o facă până sâmbătă la ora 12, pentru ca în ziua de Paşte să postez cumulat cele două partide. Le mulţumesc pe această cale!

      Ștergere
    3. Eu nu particip la această partidă (trimit depuneri doar aşa ... de plăcere) şi nu vreau să mă bag în arbitraj, dar mi se pare incorectă acceptarea unei "strategii" ca a Danei Huc, care "încearcă" LARIX şi apoi depune şi altceva "în caz că nu merge cealaltă"... Ar trebui acceptată o singură depunere (prima) de la fiecare. Ce-ar fi să trimită toţi câte 10-20 de depuneri şi să o alegi tu pe cea mai bună de la fiecare?

      Ștergere
  9. Nu-i vorba de alegere,am trimis depunerile in timp util ...si nu's singura care procedez astfel! Daca depunerea are termen de 1 saptamana...ai timp sa gasesti varianta cea mai buna.... mi'am dat seama ca Larix nu corespunde si am revenit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si nu am folosit nici o strategie si eu chiar joc de placere si am spus ce mi'a trecut prin gand atunci...cred ca e permisibil aici....O sa ,,mutesc,, si ma voi limita pe viitor doar la depuneri:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred că a fost un mesaj privat, dar Pterică i-a dat drumul...

    RăspundețiȘtergere